Stregkode scanner
Fra : Kai Andersen

Dato : 09-08-03 12:01

Hej.
Hvor kan jeg finde en / noget om stregkodescanner ?

Den langsigtede plan er at få det til at virke sammen med en racerbane, så
den selv kan identificere bilerne, men først skal jeg lige se hvordan det
virker osv., kort sagt eksperimentere med det.

/Kai

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 09-08-03 13:59

Kai Andersen skrev:

> [...]
> den selv kan identificere bilerne, men først skal jeg lige se hvordan det
> virker osv., kort sagt eksperimentere med det.

Jeg kender ikke lige en forhandler . . . men jeg kan da fortælle lidt om
hvordan den jeg har leget med fungerede

Det skulle simpelthen sættes i serie med keybordet og det man så scanner
blev smidt ind på skærmen som om man havdre skrevet det på tastaturet...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Kai Andersen

Dato : 09-08-03 12:17

Så langt, så godt.
Sån' en bruger jeg også på jobbet, og det er der jeg har ideen fra, men det
er mere hvor jeg kan købe svesken henne der er mit problem.
Jeg kan ikke finde noget i de gængse butikker, og en søgning i Copernic på
stregkode gav heller ikke noget brugbart.

/Kai

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 09-08-03 13:06

Prøv fx. www.npt.dk

Eller www.pscnet.com

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.