mit internet "lagger"
Fra : Martin Berentzen

Dato : 08-08-03 15:08

HEJ!

Jeg har det problem at min internet nærmest "lagger", altså forstået på den
måde at det hakker meget. Fx hvis jeg scroller ned på en hjemmeside, kan det
hakke meget... Ligeledes hvis jeg downloader fra internettet og jeg samtidig
ser Tv på mit Cinergy 600TV, så hakker Tv-billedet også?! Jeg gør brug af
trådløst internet med et Netgear trådløst netkort, hvis jeg prøver med et
andet trådløst nedkort opstår det samme problem! MEN hvis jeg bruger det
integrerede netkort på mit bundkort, opstår fænomenet ikke?!

Ligeledes synes min harddisk at performere lidt dårligere end den skulle,
30000 kb/s iflg. Sisoft, hvor den burde ligge omkring de 37000 kb/s?!

Jeg har haft systemet i snart 2 måneder, men installerede først
chipset-drivere her for nyligt. Kan det være på grund af denne sene
installation at min system ikke kører helt optimalt? De anbefaler jo at man
installerer chipset-driverne som noget af det første...

Mit system:
P4P800
P2,6 Fsb 800
512 mb HyperX ram
Sapphire Radeon 9800 pro
Seagate 120 gb SATA
--
Mvh Martin Berentzen
Fjern venligst NOSPAM i emailadr... tak..