Nyt kabinet
Fra : Brian Møller

Dato : 07-08-03 11:57

Hej

Jeg står foran at skulle have et nyt kabinet. Hvor stort det er er egentligt
ligemeget; men hvis det er af mindre størrelse så vil det også være fint.
Jeg har dog et krav, som er at jeg skal have 80 til 100 mm plads over
strømforsyningen til noget vandkølingsudstyr (radiator med 2 eller 3 stk.
120 mm blæsere), som skal monteres i top-pladen.

Jeg har ikke kunnet finde nogen der internet-forhandlere der viser
kabinettet indenfra på en sådan måde at jeg kan se hele kabinettet på en
gang, så hvis der er nogen af jer, som ligger inde med viden om et eller
flere kabinetter, vil jeg da meget gerne høre om det.

På forhånd tak for hjælpen

Brian

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 07-08-03 12:16

Brian Møller wrote:
> [...]
> en gang, så hvis der er nogen af jer, som ligger inde med viden om et
> eller flere kabinetter, vil jeg da meget gerne høre om det.

Hejsa
Jeg har et Bigtower fra Noisecontrol.
Her er lidt billeder fra den tyske hjemmeside
http://www.aconto.de/info/big/inf.htm#innenansichten

samt specs her http://www.noisecontrol.de

Toweret hedder helt præcist Luxus Big Tower (schwartz) Magic Fleece FE
gedämmt.Jeg har købt det hos http://asp.webconsult.dk/privat/ShowProds.asp

//Henrik