Computer skruer
Fra : ArJo

Dato : 07-08-03 05:54

Hej

Er der et sted på nettet hvor private kan købe skruesortiment til
computer?? Altså de forskellige størrelser til harddiske, floppy, cdrom
m.m
De steder jeg har fundet sælger ikke til private??

Shops i Dk foretrækkes

pft og mvh
ArJo

Fra : complex@pc.dk

Dato : 07-08-03 06:38

Jeg køber dem blandet 20g for 50 kr
Har du brug for nogle kan jeg godt skaffe
Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 09-08-03 13:15

On Sat, 9 Aug 2003 13:30:19 +0200, "Steffen Nyegaard"
<snt(fjerndette)@mail.dk> wrote:

> [...]
>m.m
>De steder jeg har fundet sælger ikke til private??

Prøv en af de mange online-butikker der sælger alm. løsdele til PC.
Jeg bruger fx. www.labtech.dk

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.