Ny mus - hvilke kan I anbefale?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-08-03 00:32

Hejsa
Jeg trænger til en ny mus.
Jeg går efter en trådløs optisk mus.
Den skal bruges mest til teksbehandling, men i perioder spiller jeg
også en del, primært FPS.
De største er Logitech og Microssoft, men måske nogen her har
erfaringer med en eller to er bedre end andre.
Eller et link til en test?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : klander

Dato : 07-08-03 04:11

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også en del, primært FPS.
> De største er Logitech og Microssoft, men måske nogen her har
> erfaringer med en eller to er bedre end andre.

Hej
Jeg bruger en Logitech MX 700 og er meget tilfreds.

test her http://www.tweak.dk/test250.php

Kurt

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-08-03 08:35

klander wrote:
> Jeg bruger en Logitech MX 700 og er meget tilfreds.

Også jeg, jeg har dog en kammerat der købte en lignende
billigmus i Aldi for 200kr. engang...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Coach [4130]

Dato : 07-08-03 07:02

Vælg helt klart en Logitech MX700.

Den er dyr, men den er bare kanon god. Den bedste.

Ikke noget med nye batterier hele tiden, du oplader bare musen i den
medfølgende stander/lader.

mvh
Bri@n

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 07-08-03 12:52

Coach [4130] skrev:

> Vælg helt klart en Logitech MX700.
>
> Den er dyr, men den er bare kanon god. Den bedste.

Også mit valg... har kørt med den siden jul og har kun været tilfreds...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Morten Bowman

Dato : 07-08-03 11:07

Morten Bowman Hansen <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message news:<jg33jvkd477g52hhako1essnufg98k9mp3@4ax.com>...
> [...]
> også en del, primært FPS.
> De største er Logitech og Microssoft, men måske nogen her har
> erfaringer med en eller to er bedre end andre.

Den er også hurtig og præcis nok til spil?
Hvis ja så er den vist købt. den får også
gode anmeldelser rundt omkring.

Morten

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-08-03 11:34

Morten Bowman wrote:
[Logitech MX700]
> Den er også hurtig og præcis nok til spil?
> Hvis ja så er den vist købt. den får også
> gode anmeldelser rundt omkring.

Jeg har ikke haft nogen problemer, men jeg er heller
ikke den store gamer... Når jeg dog spiller, så er det
også FPS spil (CS, MOHAA etc.).

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 07-08-03 13:55

Morten Bowman skrev:

> Den er også hurtig og præcis nok til spil?
> Hvis ja så er den vist købt. den får også
> gode anmeldelser rundt omkring.

Den gang jeg købte min spillede jeg meget... nu spiller jeg mest ET, men jeg
har altid været MEGET tilfreds med den... jeg kom fra en Mouseman optical
(den første optiske fra logitech) og kunne mærke at mx700 var meget bedre,
selvom den anden også er rigtig god...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Peter Holm

Dato : 07-08-03 20:50

Morten Bowman Hansen wrote:
> [...]
> også en del, primært FPS.
> De største er Logitech og Microssoft, men måske nogen her har
> erfaringer med en eller to er bedre end andre.

jeg bruger Logitech Cordless Optical Special ed. Koster vist ca. kr. 350.
Det er en helt suveræn mus. Bruger ca. 1 sær batterier på 6 uger når min PC
står tændt 24/7 og bruges 10 timer om dagen.
Jeg synes selv MX700 er for dyr og også lidt tung i det.
Men køb en logitech - det er klart de fedeste.

Mvh
Peter