Compaw ipaq pocket pc h3630 driver til win~
Fra : Lars Grau

Dato : 02-08-03 16:26

Hej NG

Der skulle vel ikke være nogen som har samme problem som jeg sidder inde
med, jeg har update min computer til XP også nu har jeg bare det problem at
jeg ikke kan få min Ipaq h3630 til at connectet mere, er der nogen som ved
hvor man evt kan hente en driver der kan løse dette problem, eller måske en
anden idé ????

Mvh

Lars

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 03-08-03 13:09

"Lars Grau" <newsXXX@ilejr.dk> writes:
> [...]
>hvor man evt kan hente en driver der kan løse dette problem, eller måske

Prøv evt. lomme-pc-gruppen, men ellers vil jeg da prøve at hente
ActiveSync 3.7 fra www.pocketpc.com - det kan evt. løse dit problem.

Mange hilsner

Kasper Hyllested