Centronics kabel
Fra : Anders Bystrup

Dato : 30-07-03 23:08

Hejsa.

Nogen der ved om/hvor man kan købe et forlængerkabel til centronics stik
(dem der sidder på de fleste printere)?

Jeg mener engang at have set dem et sted men kan ikke finde noget på
edbpriser...

/Anders

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 31-07-03 00:47

"Anders Bystrup" <anders@XXX.redakula.net> wrote:

>Nogen der ved om/hvor man kan købe et forlængerkabel til centronics stik
>(dem der sidder på de fleste printere)?

Forlængerkabler ?!?!

Printerkabler ka' du da købe allevegne i længder op til 10 m for
omkring 100 kr - og meget længere skal du nok ikke forsøge at trække
et parallelkabel.

<mlr>

Fra : Anders Bystrup

Dato : 31-07-03 12:25

On Thu, 31 Jul 2003 01:46:36 +0200, Michael Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Printerkabler ka' du da købe allevegne i længder op til 10 m for omkring
> 100 kr - og meget længere skal du nok ikke forsøge at trække et

Det jeg leder efter er et Centronics-han -> Centronics-hun ikke et
almindeligt printerkabel.
Det er i forb. med en printserver med centronics stik som jeg ikke gider
have til at stikke 15-20 cm ud af bagenden af printeren.

/Anders

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 31-07-03 13:41

> [...]

>Det er i forb. med en printserver med centronics stik som jeg ikke gider
>have til at stikke 15-20 cm ud af bagenden af printeren.

Så må Sandberg ha' løsningen, check lige http://www.sandberg.it

<mlr>

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 31-07-03 14:46

Michael Rasmussen wrote:

> Så må Sandberg ha' løsningen, check lige http://www.sandberg.it
>
> <mlr>

Eller køb stikkene og kabelstumpen i en elektronikbiks og klem dem
sammen i en skruestik.
Hvis stikket i printeren sidder lodret, skal du sørge for at
printserveren ikke trækker i kablet.

/klaus

Fra : Anders Bystrup

Dato : 31-07-03 15:02

On Thu, 31 Jul 2003 14:41:23 +0200, Michael Rasmussen wrote:

> Så må Sandberg ha' løsningen, check lige http://www.sandberg.it
>
> <mlr>

Nope - det eneste sted jeg har kunnet finde det er hos danbit og de sælger
ikke til private...

/Anders

Fra : Kai Andersen

Dato : 31-07-03 17:47