Centrino og trådløst netværk
Fra : Lene

Dato : 30-07-03 09:19

Jeg mener at have læst i en artikel et sted på nettet for nyligt, at den nye
Centrinoteknologi (den trådløse opkobling) ikke fungerer med visse
fabrikater af access points. Jeg har desværre glemt hvor jeg læste artiklen
og hvilke mærker det var - er der nogen, der kan hjælpe videre?

Lene

Fra : H. Johansen

Dato : 30-07-03 11:25

IBM thinkpad og 3com virker fint

VH Henrik

Fra : Zulu

Dato : 30-07-03 13:04

"Lene" <lene@destinationdjursland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
artiklen
> og hvilke mærker det var - er der nogen, der kan hjælpe videre?

Her hos Zepto har vi heller ikke haft nogen problemer med vores Znote 4100
Centrino.
Vi har testet med både billige AP og dyrere AP/ Routere.

Mvh
Zulu

Fra : Svend

Dato : 30-07-03 13:22

> [...]
artiklen
> og hvilke mærker det var - er der nogen, der kan hjælpe videre?

Hej Lene!

"Centrino-standarden" bruger standarden 802.11b, og din Access-point skal
selvfølgelig også anvende 802.11b (eller en anden standard, som også
understøtter 802.11b)

Du kan læse mere om trådløse standarder her:
www.edbpriser.dk

Se under:
ForsideProduktguideNet-Wireless

God fornøjelse!

PS:
Jeg har selv en Centrino-computer (Acer Travelmate 800 LCi) og et Accespoint
(D-Link DWL-900AP+), og det kører helt uden problemer.

M.v.h.
Svend

begin 666 lag2-pil.gif
M1TE&.#EA#P`,`*(``````/___T1FB8JDOJ&WSN/K\O___P```"'Y! $```8`
M+ `````/``P```,C*+K<_C"^4H94) 1[A^;+((Y#MC%:J@8%0XY9*WER1%^"
$Z"0`.P``
`
end

Fra : Esben

Dato : 30-07-03 16:38

> [...]
artiklen
> og hvilke mærker det var - er der nogen, der kan hjælpe videre?

Er det ikke kun VPN der har været problemer med?

--
Esben