P4 med HT
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 28-07-03 23:22

Hej NG

Hvad er den mindste P4 cpu med hyper threading der kan fås. Jeg har 2,4 Ghz
uden HT som jeg er meget glad ved, men jeg ville gerne hvis man kunne få den
med HT. Kan man det ? jeg kan ikke finde den på edbpriser.dk

MVH

Morten

Fra : Thomas Madsen

Dato : 28-07-03 23:41

Ifølge <http://www.intel.com/homepage/land/hyperthreading.htm> så:

| The Pentium 4 processor with an advanced 800 MHz system bus and
| supporting Hyper-Threading Technology is available at speeds from
| 2.40C GHz to 3 GHz.

Madsen.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 29-07-03 11:58

Kan sådan en 800 Mhz fanden køre med 533 Mhz FSB ( Mit bundkort understøtter
ikke 800 ) ?

MVH

Morten

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 29-07-03 12:50

Morten Wulff Nielsen wrote:
> Kan sådan en 800 Mhz fanden køre med 533 Mhz FSB ( Mit bundkort understøtter
> ikke 800 ) ?

Ja, men så vil den kun køre med normeret hastighed * 533 / 800 :

F.eks. en P4C 2600 MHz;

2600 * 533 / 800 = 1733 MHz.

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 29-07-03 14:08

Det er jo ikke spor fedt vel......!?

Nå men så må jeg bare ud og ha et nyt MoBo og sådan en 3,066 GHz/800 fætter
!

Tak for hjælpen

MVH

Morten

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 29-07-03 16:54

Morten Wulff Nielsen skrev:

> Det er jo ikke spor fedt vel......!?

nope

> Nå men så må jeg bare ud og ha et nyt MoBo og sådan en 3,066 GHz/800
> fætter !

Ja hvem der bare havde råd til det
--
Mvh. Peter.

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 29-07-03 18:29

Morten Wulff Nielsen wrote:

> Nå men så må jeg bare ud og ha et nyt MoBo og sådan en 3,066 GHz/800 fætter

3,066'eren er til 533 FSB..

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 29-07-03 20:47

Ja ja......flue-knepper...! så 3.00000000000 Ghz da !!!!