IBM Tool
Fra : KO

Dato : 27-07-03 15:50

Hvor finder jeg det prog. som tester IBM's diske for fejl?

Har en IBM GPX 75 GB HD som begynder at lyde lidt syg nogle gange. Den er
godt 2 år nu.

Takker
Kim

--
Slet SPAAM i e-mail ved svar

Fra : Søren Blom

Dato : 27-07-03 16:05

"KO" <kim.olsenSPAM@pc.dk> skrev
> Hvor finder jeg det prog. som tester IBM's diske for fejl?

Har du gjort dig den ulejlighed at kikke på www.ibm.com der har jeg
tidligere fundet software af den art du søger,

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 27-07-03 16:53

Søren Blom wrote:
> "KO" <kim.olsenSPAM@pc.dk> skrev
>
> Har du gjort dig den ulejlighed at kikke på www.ibm.com der har jeg
> tidligere fundet software af den art du søger

Verden har ændret sig siden dengang:

IBM's harddisk-afdeling blev købt af Hitachi, derfor kan programmet
(DFT) nu kun hentes fra Hitachi's website;

http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm

Fra : KO

Dato : 28-07-03 07:37

- Det havde jeg skam... Havde du?!!

> Verden har ændret sig siden dengang:
>
> IBM's harddisk-afdeling blev købt af Hitachi, derfor kan programmet
> (DFT) nu kun hentes fra Hitachi's website;
>
> http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm
- Åbenbart. Havde søgt i 15 min efter det program. Hvis man bare havde vist
navnet....

Takker