Printerpapir
Fra : Martin Sand.

Dato : 24-07-03 16:34

Hejsa.
Ved ikke om dette er den rette gruppe vedr. printerpair.

Jeg kom til at se, at der på æsken til mit laser-printerpapir står 3
stjerner ud for Laser og Copy. Men til Ink-Jet står der kun én stjerne.
Derud af kan man vel udlede, at papiret ikke er optimalt til ink-jet.
Kan nogen herinde anvefale noget bedre ink-jet papir, eller er det totalt
ligegyldigt hvilken type papir man bruger til blækprintere? Udskrifter på
blækprinteren er forøvrigt helt ok selvom papiret kun opgiver 1 stjerne.
Jeg er ikke interesseret i specielt glittet papir til 1 kr./stk. og lign.

MVH Martin

Fra : Peter Hansen

Dato : 24-07-03 20:18

Det korte svar: Når det fungerer ok hos dig, så bibehold papirtypen.

Fra : Martin Sand.

Dato : 24-07-03 21:07

Peter Hansen wrote:
> Det korte svar: Når det fungerer ok hos dig, så bibehold papirtypen.

Jeg har skam også brugt denne type pair igennem længere tid (1 år), men
måske får jeg meget bedre udskrifter på min blækprinter ved at vælge noget
papir som er "beregnet" til ink-jet, og som måske ikke koster mere? Nogen
som har erfaring med dette?

MVH Martin