Andet multimedie
bentjuul 3670
spraypaint i Photoshop
Fra : Peter Holm

Dato : 01-08-03 19:58

Jeg har prøvet i 2 timer nu, men jeg kan simpelthen ikke finde den
indstilling hvor airbrush agerer en helt ordinær spraydåse, hvor prikkerne
er ulige store og efterlader et prikket billede.
Alle de indstillinger jeg finder giver enten en bløøøød streg eller noget
underligt krimskrams.
Jeg har jo brugt det så mange før, men nu er det altså bare væk!

Kan du finde den til mig ?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Tomasz

Dato : 01-08-03 20:21

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> underligt krimskrams.
> Jeg har jo brugt det så mange før, men nu er det altså bare væk!

Hej

Jeg tror at det du mangler er at indstille blandingsmode, prøv med
"dissovle" og indstille alle de andre ting efter smag

MVH
Tomasz

Fra : Peter Holm

Dato : 01-08-03 20:53

> Jeg tror at det du mangler er at indstille blandingsmode, prøv med
> "dissovle" og indstille alle de andre ting efter smag
>
> MVH
> Tomasz

Præcis! Tak.

Mvh