Menu
Fra : Søren

Dato : 10-08-03 15:10

Jeg har en del punkter på min menu og for at gøre den mere overskuelig kunne
jeg tænke mig følgende:
- nogle få hovedpunkter, som kan ses når siden åbnes
- ved klik på et hovedpunkt kommer der nogle underpunkter frem under
hovedpunktet
- ved klik på et andet hovedpunkt forsvinder underpunkterne fra det forrige
punkt og de nye underpunkter kommer frem.
mvh/Søren

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-03 18:27

"Søren" <sopax@post4.tele.dk> wrote in message
> [...]
> - ved klik på et andet hovedpunkt forsvinder underpunkterne fra det
forrige
> punkt og de nye underpunkter kommer frem.

Find et passende menuscript på www.dynamicdrive.com - det er ikke noget
FrontPage kan hjælpe dig med.

/Thor
www.kursusmaterialer.dk

Fra : stas

Dato : 10-08-03 22:20

"Søren" skrev d. 10-08-03 15:10 dette indlæg :
> [...]
> - ved klik på et andet hovedpunkt forsvinder underpunkterne fra det
forrige
> punkt og de nye underpunkter kommer frem.

I Fp 2002 kan det lade sig gøre.

Det laves ved hjælp af en punktopstilling. Læs i hjælpefilen hvordan,
for det er pladsen her for lille til., men det er ikke så svært.

Mvh.

Søren larsen
http://stass.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-08-03 22:28

"stas" <stas.news@kandu.dk> skrev :

>I Fp 2002 kan det lade sig gøre.

Men vil kun virke i IE, så det er ikke så smart.
--
Knud

Fra : stas

Dato : 10-08-03 22:42

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 10-08-03 22:28 dette indlæg :

> Men vil kun virke i IE, så det er ikke så smart.
> --
> Knud

Undskyld Knud, jeg burde have skrevet at han så kun dækker omkring 90-95
% af nettets brugere og at resten blot vil se lang udfoldet link -
liste.

Mvh.
Søren

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Raaby

Dato : 11-08-03 19:40

Søren skrev bl.a.:
> [...]
> - ved klik på et andet hovedpunkt forsvinder underpunkterne
> fra det forrige punkt og de nye underpunkter kommer frem.

Prøv at kikke på http://www.hh-indretning.dk og se om det er
sådan en menu du gerne ville have.

/Lars
--