Loppemarked i Berlin
Fra : SimSalaBim

Dato : 10-08-03 08:11

Jeg var for en del år siden i Berlin og gik på Kurfürstendam om aftenen hvor
jeg rent tilfældigt gik ind i en lille passage og endte i et stort område
hvor de solgte alle mulige spændende loppemarkedsting. Nu er sagen den at
jeg skal til Berlin igen, og vil mægtig gerne besøge stedet igen. Har ingen
ide overhovedet om hvor det var.
Er der nogle der kan hjælpe mig.

--

/Carsten

---
Afsendte mail er certificeret virus fri.

Fra : Inger Buchard

Dato : 10-08-03 11:09

"SimSalaBim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor de solgte alle mulige spændende loppemarkedsting. Nu er sagen den at
> jeg skal til Berlin igen, og vil mægtig gerne besøge stedet igen. Har

Søg under Flohmarkt, Trödelmarkt, -märkte på Google
Jeg fandt
http://www.ivi-berlin.de/berlin_troedelmarkt.html

Inger

Fra : SimSalaBim

Dato : 11-08-03 21:57

Tak, jeg kigger på det.

--

/Carsten

---
Afsendte mail er certificeret virus fri.