Slægtsgårder på nettet
Fra : lkristensen@privat.d~

Dato : 09-08-03 22:07

Jeg vil gerne hører om der ikke er nogen der kender nogen adresser på
nettet vedr. slægtsgårder og historier om dem

Lars

Fra : Søren

Dato : 09-08-03 22:28

lkristensen@privat.dk wrote:
> Jeg vil gerne hører om der ikke er nogen der kender nogen adresser på
> nettet vedr. slægtsgårder og historier om dem

Du kan evt. se på

http://www.slaegtsgaardsforeningen.dk/

som er en forening for og om slægtsgårde.

/Søren

Fra : Arne Feldborg

Dato : 09-08-03 22:49

lkristensen@privat.dk skrev 09 Aug 2003 21:06:33 GMT

http://www.slaegtsgaardsforeningen.dk/main.htm

http://www.google.com/search?as_q=sl%C3%A6gtsg%C3%A5rd&num=10&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&btnG=Google-s%C3%B8gning&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred