efterlysning af efterkommere af Erik Hanse~
Fra : johnny johansen

Dato : 09-08-03 15:45

Hej!
Jeg hedder johnny og arbejder med slaegtsforskning, men jeg kom til at tænke
på om der mon ikke skulle findes nogle nulevende efterkommere af Fisker Erik
Hansen som er født 1841 i Landet i højerby kommune på lolland, han bliver
gift med Hansine Hansen som er født i 1844 i Vejleby på lolland.
De bliver viet i Gloslunde Kirke i 1865 og får 10børn.
1.Hans Peder Hansen Død. - Edvard Hansen f. 27 - 2 - 1866 Rudolf Hansen
f.23 - 7 - 1967 Theodor Hansen f.30 - 6 - 1870 Martin Hansen f.30 - 3 - 1873
Antoinette Dorthea Hansen min Oldemor f. 7 - 10 - 1876 Karen Sofie Hansen
21 - 5 - 1879 Hans Frederik Bertrand Hansen f 9 - 1 - 1882 Caroline Amalie
Hansen f. 11 - 3 - 1884 Ane Marie Hansen f . 28 -3 - 1886 de er alle født
henhv. Hummingen - Kramnitze og Hoby Skov i Gloslunde.
Erik Hansen og familien bor på Hoby skovvej i Gloslunde på Lolland maribo
Amt, Hansine dør ml. 1906 - 1911 og Erik Hansen sælger sit hus til sin
husbestyrerinde i 1921 og flytter til Nakskov vor han mugligvis også Dør.
Jeg har har mange data, men mangler stadig
nogle, så jeg håber at kunne være heldig hvis der er nogle efterkommere af
de 10 børn, så vil jeg meget gerne høre fra dem.
Hilsen
Johnny Johansen
jpt@tdcadsl.dk
54 - 95 - 29 - 20