(W)Vester Egede
Fra : Lis Graae

Dato : 07-08-03 18:57

Hej venner
Kan nogen hjælpe mig med opslag i kirkebog (W)Vester Egedesborg
Viede ca. 1819 - 1820 Niels Daniel Edvardsen f. ca. 1789 Vordingborg og
Ellen Jonasdatter f. ca 1796

De får deres førdste barn Dorte 26. febr 1820 som er født i Wester
Egedesborg
Venlig hilsen
Lis Graae

Fra : LisBJensen

Dato : 07-08-03 20:03

"Lis Graae" skrev d. 07-08-03 18:57 dette indlæg :
> [...]
og
> Ellen Jonasdatter f. ca 1796
>
> De får deres førdste barn Dorte 26. febr 1820 som er født i Wester

Du kan på http://www32.brinkster.com/sognetraef, se om der findes nogen
som tilbyder sig der. Du kan samtidig tilmelde dig, det er gratis, og
lægge dine oplysninger der.
Ellers kan du kigge på http://www.dis-danmark.dk under opslag og se om
der skulle være nogen der tilbyder opslag i sognet.

Hilsen Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Lis Graae

Dato : 07-08-03 20:43

Tak for tippet Hilsen Lis G

Fra : Keld Andersen

Dato : 07-08-03 23:27

Hej Lis!

Mener du Vester Egede eller Vester Egesborg?

Med venlig hilsen
Keld Andersen

E-mail: keld23@tiscali.dk
Web: http://home.tiscali.dk/keld23
Fladså Arkiv: http://fladsaa-arkiv.dk
Slægtshistorisk Forening for Sydsjælland: http://home.tiscali.dk/ssf25

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 08-08-03 13:53

Ja en præcisering af kilderen ville være godt - jeg har i dag søgt dine
aners bryllup i begge de nævnte sogne og ikke umiddelbart fundet dem.
Dorthe Kirstine Nielsdatter er født i Vester Egede sogn den 26 febr. 1820 og
hjemmedøbt samme dag.
Forældrene anføres som Møllersvend Niels Edvardsen og Hustru i Vester Egede.
Barnet blev båret af Maren Jonasdatter

www.familysearch.org. har denne ene person med moderens navn:
ELLEN JONASDATTER
Female

Event(s):
Birth:
Christening: 28 SEP 1794 Haslev, Soro, Denmark

Death:
Burial:

Parents:
Father: JONAS CHRISTENSEN Family
Mother: BIRTHE OLESDATTER

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA"@`*`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````*``H`0 ((A(^IR^T/
$8RL`.P``
`
end

Fra : Lis Graae

Dato : 08-08-03 15:55

Kære Keld
Jeg har svaret dig på din mail henvendelse til mig, men ser først dit svar
her i dag.
Jeg kan se her, at du har arbejdet på sagen og jeg har bestemt fået løftet
lidt af sløret.
Stor tak fra en glad
Lis Graae.