Day of the Dead
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-08-03 16:13

Den nye Day of the Dead med DTS og hele svineriet fra Anchor ser ud til at
være en lækker udgivelse - jeg er bare lidt i tvivl om den er uncut - der
står den varer 101 minutter, men den gamle dvd varede 102 minutter - ved
nogen om der er noget der er cuttet ud - umiddelbart er 1 minut ikke meget,
men der kan alligevel vises noget splat på 1 minut og jeg vil da gerne have
det hele med.
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten DH

Dato : 06-08-03 17:10

> [...]
meget,
> men der kan alligevel vises noget splat på 1 minut og jeg vil da gerne

Et kvalificeret gæt: nej... Den tidligere AB udgave va svjv ikke klippet og
Day har ikke været specielt plaget af forskellige udgaver (som fx Dawn), den
har enten været skam-klippet med en spade eller været komplet...

Og jeg glæder mig så meget

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-08-03 18:51

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse

[Day of the Dead klippet?]

> [...]
den
> har enten været skam-klippet med en spade eller været komplet...

Her er den første anmeldelse:
http://www.dvdmaniacs.net/Reviews/A-D/day_of_the_dead.html

Der nævnes intet om klip eller manglende scener. Til gengæld nævnes der små
variationer i soundtracket, så man må gå ud fra, at anmelderen er
nøjeregnende og til at stole på. Jeg har fluks bestilt mit eksemplar.

--
Jens Thomsen

"Here lies David St. Hubbins... and why not? "

Fra : ML-78

Dato : 06-08-03 20:17

> [...]
> variationer i soundtracket, så man må gå ud fra, at anmelderen er
> nøjeregnende og til at stole på. Jeg har fluks bestilt mit eksemplar.

Censur i lydsporet - det er ikke noget man hører om så tit. Det undrer lidt at
man ikke har fået rettet op på det til DVD-udgivelsen. Ganske vist ikke så
irriterende som hvis der var pillet ved en scene, men alligevel.

ML-78