Individual news-server ATT: Thomas Madsen
Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-08-03 13:55

Du har et par gange anbefalet Individual.NETs nyhedsserver, hvor lang tid
går der ingen man får de nødvendige informationer?
Jeg sendte en mail i fredags, og har kun fået en bekræftende mail på at de
har modtage min mail.

Sunsite havde lige lidt bøvl fra fredag til mandag, og det er jo lidt
træls.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-08-03 14:03

Soeren Nielsen skrev:

> Du har et par gange anbefalet Individual.NETs nyhedsserver, hvor
> lang tid går der ingen man får de nødvendige informationer?

Der gik tre dage fra jeg tilmeldte mig og indtil jeg fik tilsendt
brugernavn og adgangskode.

Madsen.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-08-03 14:16

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der gik tre dage fra jeg tilmeldte mig og indtil jeg fik tilsendt
> brugernavn og adgangskode.

Så må jeg bare vente, det følses bare som lang tid med weekenden, de har
sikkert først set min mail mandag, der er vel ingen som gider sidde fredag
aften og læse ansøgninger om brugernavne til en newsserver.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-08-03 14:36

Soeren Nielsen skrev:

> [...]
> de har sikkert først set min mail mandag, der er vel ingen som
> gider sidde fredag aften og læse ansøgninger om brugernavne til en

Jeg har engang fået en mail fra dem en fredag aften fordi at de
kunne se i logfilerne at jeg havde kontaktet serveren mindst 6700
gange den dag. (Jeg havde fået pillet ved noget i Hamsteren som
jeg vist ikke skulle have pillet ved).

Det er muligt at de ikke gider at kigge ansøgninger igennem om
fredagen, men deres teknikere er åbenbart også på stikkerne om
fredagen :)

Madsen.