Modtage sms'er i udlandet
Fra : BorreBoy

Dato : 06-08-03 10:12

Koster det noget at modtage en sms, når man er i udlandet? Er det evt.
afhængig af ens udbyder?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 06-08-03 11:19

Hej Thomas!

BorreBoy wrote:
> Koster det noget at modtage en sms, når man er i udlandet? Er det evt.
> afhængig af ens udbyder?

Det er afhængig af din udbyder her i Danmark og operatøren du bruger i udlandet.
Oplysninger herom bør du få hos din udbyder (på internettet).

Nogle tyske kunder beregnes for indgående beskeder i USA eller Kanada,
Australien og i et eller flere lande i Sydøstasien.

Men i de meste lande er det (endnu) gratis at modtage beskeder.

--
Rainer Schöbe (Germany)
using o2 (Germany) GPRS

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-08-03 12:14

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> Koster det noget at modtage en sms, når man er i udlandet? Er det evt.
> afhængig af ens udbyder?

Det kan dit telselskab svare dig på.

Hvis du er kunde hos TDC Mobil så tag et kig på:

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/priser/udland/index.jsp

Fra : BorreBoy

Dato : 06-08-03 12:22

"Michael Jensen" <mij@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Det kan dit telselskab svare dig på.

Jeg er hos Orange, og min kæreste hos Telmore. Har kigget på deres sider,
men kan ikke umidlbart finde noget.

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-08-03 12:30

> Jeg er hos Orange, og min kæreste hos Telmore. Har kigget på deres sider,
> men kan ikke umidlbart finde noget.

Orange priser i udlandet findes her: http://orangeprivat.dk/mobil/intpriser/

Og Telmore henviser blot til den fornævnte side hos TDC Mobil, så jeg må
derfor gå ud fra at Telmore tager de samme priser for brug af mobiltelefon i
udlandet som TDC Mobil.

Fra : BorreBoy

Dato : 06-08-03 13:09

> [...]
> derfor gå ud fra at Telmore tager de samme priser for brug af mobiltelefon

Nå går spørgsmålet jo på, om det koster penge at modtage en sms, når man
selv er i udlandet...

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 06-08-03 13:51

mobiltelefon
Jeg har ikke betalt for at modtage smser i udlandet indtil nu... (jeg har
Telmore)

VH
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-08-03 15:18

> Nå går spørgsmålet jo på, om det koster penge at modtage en sms, når man
> selv er i udlandet...

Det er jeg udemærket klar over, men hvis du overhovedet gad undersøge de
sider som jeg har brugt tid til at finde til dig, så vil du også kunne se at
der inde under hver enkelt operatør i de forskellige lande står oplyst om
der koster noget at modtage SMS eller ej!

Fra : BorreBoy

Dato : 06-08-03 15:58

> [...]
> der inde under hver enkelt operatør i de forskellige lande står oplyst om
> der koster noget at modtage SMS eller ej!

Well I'm sorry.
Ud fra dine svar, og hvad de sider du henviste til umidlbart indeholdt,
troede jeg du måske havde misforstået mit spørgsmål.