T68i, Bluetooth og billeder
Fra : JMo.

Dato : 05-08-03 22:25

Er der nogle derude, der har erfaring med afsendelse af billeder fra T68i
til PC via Bluetooth?

Jeg sidder med flg:
T68i med software vers R6A012
LevelOne MDU-0001USB Bluetooth dongle - både en vers. 1 og en vers. 2
(1'eren bruger CSR chipset, og 2'eren bruger Zeevo)
Widcomm's My Bluetooth Places vers. 1.3.5

Mit problem er flg.: Når jeg forsøger at afsende billeder
(vha. "Sjov og Spil" -> "Mine Billeder" -> vælger et billede -> "Send
billede" -> "Via Bluetooth")
- kan jeg fint finde min PC, og vælge send. Så skriver den "Forbinder",
dernæst "Sender" og så... "Transm. mislyk Prøv igen" (!)

Det der undrer mig er, at jeg godt kan sende kalendernotater fra telefon
til PC, eller businesscards fra PC til telefon, uden problemer.

Der er heller ikke nogle problemer med dial-up networking eller lignende.
Kun afsendelse af billeder ser ud til at kikse.

LevelOne adaptoren skulle både understøtte OBEX, DataSync og FileTransfer
profiler. Og T68'eren har software R6A, så den burde vel også være fin?

Er der en derude der har nogle guldkorn??