anbefal ven funktion
Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-08-03 21:52

Hejsa NG

Jeg giver snart op, ( har nok opgivet ) jeg kan ikke få en "anbefal ven"
funktion til at virke og har slette den, jeg kommer til at tænke på at måske
i skulle have set den.
Men hvad, det jeg behøver er en komplet "anbefal ven" funktion, med
forklaring, det der forvirrer er at jeg bruger Frontpage 2000, nogen der ved
om det over hovedet lader sig gøre ?

Håber nogen vil hjælpe, håber at lære noget om det.

Venlig hilsen Jesper c",)

PS. På forhånd tak

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-08-03 00:18

http://www.php-faq.dk/index.php?faq=22
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-08-03 05:33

> http://www.php-faq.dk/index.php?faq=22
> --
Vil give dig ret, men har virklig forsøgt, men får altid problemer når det
skal sendes og har faktisk givet lidt op. Men vil selvfølig kigge lidt på
det du skriver og den side du henviser til.

Jesper c",)

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-08-03 11:17

fjern XX skrev:

> Vil give dig ret, men har virklig forsøgt, men får altid problemer når det
> skal sendes og har faktisk givet lidt op. Men vil selvfølig kigge lidt på
> det du skriver og den side du henviser til.

Kig evt. på http://www.php-faq.dk/index.php?faq=3 der er mange gode guider
til at komme igang med...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Jette

Dato : 21-08-03 21:27

"Jesper Hansen" skrev
> Vil give dig ret, men har virklig forsøgt, men får altid problemer når det
> skal sendes og har faktisk givet lidt op. Men vil selvfølig kigge lidt på
> det du skriver og den side du henviser til.

Det er lidt ærgeligt at du har slettet din kode... Når du spørger i en
gruppe som denne, er det vigtigt du kan vise hvad du har lavet og angive
hvor det går galt for dig - ellers er der ingen der har en chance for at
hjælpe dig.

Mvh. Jette