Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Bærbar "pauser"
Fra : Ole Futtrup

Dato : 05-08-03 20:26

Hej.

Jeg har en bærbar medion (2.6 mhz - 512mb - nvidia geforce 4 488 go
grafikkort)

Jeg oplever når jeg spiller "Battlefield 1942" at spillet fryser ca. hvert 3
min i ca. 30 sek og bagefter køre det igen som det skal.

jeg har ikke programmer kørende i baggrunde som sluger recourcer

hvad er der los???

Fra : Thomas Hansen

Dato : 05-08-03 22:19

On Tue, 5 Aug 2003 21:26:24 +0200, Ole Futtrup <ofuttrup@hotmail.com>
wrote:

> [...]
> min i ca. 30 sek og bagefter køre det igen som det skal.
>
> jeg har ikke programmer kørende i baggrunde som sluger recourcer

DEt lyder som et problem med at harddisken som arbejder. Det kan godt få
systemet til at hænge på en bærbar. Der må være et eller andet program som
forsøger at skreve/læse fra disken hvert 3 minut.

/Thomas

Fra : Ole Futtrup

Dato : 06-08-03 00:30

> [...]
> systemet til at hænge på en bærbar. Der må være et eller andet program som
> forsøger at skreve/læse fra disken hvert 3 minut.

.... hummm tjooo det lyder ikke helt ulogisk! har du en ide til hvordan jeg
kan finde ud af om det er grunde til mit prob???

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 06-08-03 11:59

"Ole Futtrup" <ofuttrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ... hummm tjooo det lyder ikke helt ulogisk! har du en ide til hvordan jeg
> kan finde ud af om det er grunde til mit prob???

Kig i dk.edb.hardware.baerbar. Det er sandsynligvis pga. at processoren
bliver for varm og clocker ned

Mvh. Ulrich

Fra : Ole Futtrup

Dato : 07-08-03 23:25

> Kig i dk.edb.hardware.baerbar. Det er sandsynligvis pga. at processoren
> bliver for varm og clocker ned
>
> Mvh. Ulrich

Tak for det... der var en tråd derinde med svar på mit spørgsmål