Billige kontaktlinser
Fra : Per Thomsen

Dato : 05-08-03 17:24

Hej

Er der nogen som ved, hvor jeg kan købe billige kontaktlinser evt. over Internettet?

Mvh.
Per

Fra : John Sahl

Dato : 05-08-03 18:29

Per Thomsen wrote:
> Er der nogen som ved, hvor jeg kan købe billige kontaktlinser evt.
> over Internettet?

Jeg er meget tilfreds med http://www.linseshop.dk som ikke
på noget tidspunkt har skuffet mig.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : ArJo

Dato : 06-08-03 05:50

'John Sahl' havde følgende at sige :

> Jeg er meget tilfreds med http://www.linseshop.dk som ikke
> på noget tidspunkt har skuffet mig.
>
> --
Har denne liggende blandt mine bookmarks. Har dog ikke prøvet at handle
der!!!
http://www.linsen.dk/index2.htm

mvh
ArJo

Fra : Per_

Dato : 18-08-03 15:17

"ArJo" skrev d. 06-08-03 05:50 dette indlæg :
> 'John Sahl' havde følgende at sige :

> Har denne liggende blandt mine bookmarks. Har dog ikke prøvet at
> [...]

Så en artikel i Lørdagsliv i Politiken ... i lørdags ... hvor
NettoLinsen skulle være den billigste danske butik p.t. og de er tilmed
godkendte af Sygeforsikringen "danmark"

Mvh.
Per T

http://www.kandu.dk/