Nogen der kender sådan et program
Fra : monty

Dato : 05-08-03 15:05

Nogle af mine venner har lige været i Italien og de havde deres bærbar med
hvorpå der lå et program hvor de kunne indtaste hvor de var og hvor de
skulle hen. Lidt aller Krak men her kunne de bruge det i hele Europa. Nogen
der ved hvad det er for et program og hvor meget det koster og hvor man kan
få det henne?

Dennís

Fra : Aston Villadsen

Dato : 05-08-03 15:23

On Tue, 5 Aug 2003 16:04:53 +0200, "monty" <monty (skal
fjernes)@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>der ved hvad det er for et program og hvor meget det koster og hvor man kan

Dine venner er vel de bedste til at svare på lige netop det spørgsmål?

Fra : ferik

Dato : 05-08-03 16:07

"monty" skrev d. 05-08-03 15:05 dette indlæg :
> [...]
Nogen
> der ved hvad det er for et program og hvor meget det koster og hvor

det kunne være et program som f eks
Route 66 2003 Europa Prof
det kan lånes på biblioteket, fylder 4200MB
hilsen ferik

http://www.kandu.dk/

Fra : monty

Dato : 05-08-03 18:19

Jeg takker for svaret. Mht Astons spørgsmål så vidste hun ikke hvad det var
for et program

Dennis

Fra : HVL

Dato : 05-08-03 19:47

> [...]
> der ved hvad det er for et program og hvor meget det koster og hvor man kan

Der findes sikkert en del programmer der kan det nævnte. Et af dem er
Microsofts Auto Route 2003 (se beskrivelse her:
http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=5&site=11068). Det
koster fra 514 kr ifølge edbpriser.dk (se under software->Microsoft).

Microsoft laver også MapPoint Europe, men selve kortdelen er vist den
samme som i Auto Route. MapPoint er mere til virksomheder eller
avanceret brug og er derfor en god sjat dyrere.

Hvis du har mulighed for at komme på nettet dernede, er der jo også de
mange gratis netbaserede. Her er nogle links til netbaserede
ruteplannere:

http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=9342#Ruteplannere

Mvh
Familien Larsen