Scary movie 3
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-08-03 12:11

Hejsa
Jeg er ikke meget til disse film men der er nu mange gode i denne
trailer:
http://www.apple.com/trailers/miramax/scary_movie_3/

Morten
morten@bowman.dk

Fra : -V-

Dato : 05-08-03 12:24

Morten Bowman Hansen wrote:
> Hejsa
> Jeg er ikke meget til disse film men der er nu mange gode i denne
> trailer:
> http://www.apple.com/trailers/miramax/scary_movie_3/

Ja!

MJ som siger "No, she's a girl...!" LOL!!!!

-V-

Fra : d e n t r o

Dato : 06-08-03 11:33

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

| MJ som siger "No, she's a girl...!" LOL!!!!

Eller speakeren: "If you watch this movie, in one week it will be... one
week later"

ROFL!

--
d e n t r o

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-08-03 12:46

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> escribió en el
mensaje news:454vivgjtv5ljm8l8smjvgji38klolva7s@4ax.com...
> Hejsa
> Jeg er ikke meget til disse film men der er nu mange gode i denne
> trailer:

Jeg kritiserer sjñldent film p`baggrund af traileren, men dette
ligner da noget af det mest idéforladte jeg har set siden... siden...
scream 3.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 05-08-03 14:55

> [...]
>
> Jeg kritiserer sjñldent film p`baggrund af traileren, men dette
> ligner da noget af det mest idéforladte jeg har set siden... siden...

Jeg roser sjældent film på baggrund af traileren, men dette ligner noget af
det fedeste jeg har set siden... siden... Scary Movie 2.

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Sparre

Dato : 05-08-03 20:45

> Jeg roser sjældent film på baggrund af traileren, men dette ligner noget
af
> det fedeste jeg har set siden... siden... Scary Movie 2.

Enig, den bliver af helvede til sjov ! bare se på rollelisten....

Bliver sådan en rigtig, "tag i biografen og lad hjernen blive hjemme
aften...."

--
Sparre

Fra : Christian Muus

Dato : 06-08-03 10:08

"Sparre" <christian@etdomæne.dk> wrote in message
> af
>
> Enig, den bliver af helvede til sjov ! bare se på rollelisten....

Ja, rart med noget hjernedød slapstick humor a la den vi havde, da Frank
Drebin var på sit højeste

Fra : kr0oZe

Dato : 05-08-03 16:04

> Jeg kritiserer sjñldent film p`baggrund af traileren, men dette
> ligner da noget af det mest idéforladte jeg har set siden... siden...
> scream 3.

Idéforladt? Synes du slet ikke det med Michael Jackson
er et genialt påfund? ;)

Fra : Hype

Dato : 05-08-03 16:13

Vil da mene det kun kan blive værre:
http://us.imdb.com/Details?0362120
Scary Movie 4

*SUUK*
Hilsener Hype

Fra : Madmanden

Dato : 06-08-03 11:28

Morten Bowman Hansen wrote:
> Hejsa
> Jeg er ikke meget til disse film men der er nu mange gode i denne
> trailer:
> http://www.apple.com/trailers/miramax/scary_movie_3/

Hehe, det ser da meget sjov ud. Især med Pamela Andersens video... lol

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-08-03 17:32

"Madmanden" <madmanden@oncableREMOVETHIS.dk> writes:

> Hehe, det ser da meget sjov ud. Især med Pamela Andersens video... lol

Problemet er nok det samme som altid: nu _har_ vi set de sjove scener.

Fra : Madmanden

Dato : 06-08-03 16:05

Peter B. Juul wrote:
> Problemet er nok det samme som altid: nu _har_ vi set de sjove scener.

Sandt nok, ligesom med traileren til Bruce Almighty.

Fra : David T. Metz

Dato : 06-08-03 16:13

Peter B. Juul kalligraferede, i news:m2llu6u4qh.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk
> Problemet er nok det samme som altid: nu _har_ vi set de sjove scener.

Jeg har svært ved at se "problemet". Ja, så fik man sig et par grin - det
kostede ikke en bio-billet og tog ikke 90 minutter (+ reklamer).

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : Madmanden

Dato : 06-08-03 16:28

David T. Metz wrote:
> Jeg har svært ved at se "problemet". Ja, så fik man sig et par grin -
> det kostede ikke en bio-billet og tog ikke 90 minutter (+ reklamer).

Tja, problemet er jo snarere hvis man havde tænkt sig at se (resten af)
filmen også. :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-08-03 03:31

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk> writes:

> Jeg har svært ved at se "problemet". Ja, så fik man sig et par grin - det
> kostede ikke en bio-billet og tog ikke 90 minutter (+ reklamer).

Næh, så længe man ikke lader sig friste...
--
Peter B. Juul, o.-.o "En stærkt medvirkende Aarsag til Sprogets Forfald har
The RockBear. ((^)) vi her i Landet i en national Særegenhed, som jeg ikke

Fra : Martin Andersen

Dato : 06-08-03 11:38

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg er ikke meget til disse film men der er nu mange gode i denne
> trailer:
> http://www.apple.com/trailers/miramax/scary_movie_3/

Scenen med Michael Jackson er grineren

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-08-03 18:20

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message
> Hejsa
> Jeg er ikke meget til disse film men der er nu mange gode i denne
> [...]

Hvornår mon den kommeri DK's biografer?

Mvh. Martin

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-08-03 18:23

On Thu, 7 Aug 2003 19:19:47 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message

>Hvornår mon den kommeri DK's biografer?

Don't know and don't care

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-08-03 19:47

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> writes:

> Hvornår mon den kommeri DK's biografer?

Pt. siger FAFID 7. november i følge releaseplan.dk.

Er man interesseret i at følge forandringerne i biografernes
premieredatoer, så kan jeg anbefale at følge artikelserien
"Biograf-diff" på Geek Culture.

Nyeste afsnit er her:
http://www.geekculture.dk/arkiv.php3?reviewid=1701 og listen i højre side
får nye afsnit føjet til efterhånden som de bliver skrevet.

Fra : Johannes Kaalby Clau~

Dato : 09-08-03 11:07

On Tue, 05 Aug 2003 13:11:08 +0200, Morten Bowman Hansen
<mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote:

>Jeg er ikke meget til disse film men der er nu mange gode i denne
>trailer:
>http://www.apple.com/trailers/miramax/scary_movie_3/

Og slår man Scary Movie op på imdb står der at Scary Movie 4 er i
støbeskeen.

http://us.imdb.com/Title?0362120

Mvh
Johannes Clausen