Tdc post er ikke meget bedre
Fra : Albert Petersen

Dato : 05-08-03 11:21

Af uransaglige grunde modtager jeg ikke post mere fra mail.dk. Siden den 1
aug er min postkasse bare tom, selvom jeg normalt modtager op til 60 mail om
dagen incl spam. kan sende til mig selv og kan modtage testmail fra hotline.
Men det jeg går og venter på er der bare ikke. Hotline siger der ikke er
noget galt. Men hvor bliver det så af ???
nogen der har en ide?
Hilsen Albert

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 11:43

Albert Petersen skrev:
> [...]
> testmail fra hotline. Men det jeg går og venter på er der bare ikke.
> Hotline siger der ikke er noget galt. Men hvor bliver det så af ???

Jeg har oplevet det samme og ringede
i går til Hotline som sendte testmails som
blev modtaget.
Jeg har sat videresendelse på min TDC webmail
og det underlige er at de mails jeg får kommer
frem til den mail adresse som jeg har sat
videre send på, men de er ikke på min TDC
webmail og de kommer heller ikke frem til
min Outlook Express.......mystisk, men det
er nok fornuftigt at sætte en videresendelse op.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : fox_mulder

Dato : 05-08-03 13:14

"" skrev d. 05-08-03 11:43 dette indlæg :

> [...]
> webmail og de kommer heller ikke frem til
> min Outlook Express.......mystisk, men det
> er nok fornuftigt at sætte en videresendelse op.

vis man laver en vidre sendelse af sin epost bliver der ikke ligende en
kopi på serveren med mindre der er valgt sadt flueben i boxen for vidre
send og efterlad kopi, ellers vidre sendes beskeden og slettes fra
server....

http://www.kandu.dk/