3dmar 2001 får jeg kun 675
Fra : to

Dato : 03-04-01 23:52

Hej
Jeg har ASUS Geforce2 MX grafikkort og DirectX v.8 indstalleret, når jeg så
køre 3dmar 2001 får jeg kun 675 DET er jo ikke så høj som forventet. der jo
andre der får høj ved jeg ,Systemet ser således ud

athlon 1.1ghz
ASUS 7100 geforce 2 mx32 mb
asus A7V
704MB 133MHz
45gb harddisk ata100

hilsen tolin

Ps jeg køre med driver,ver. 11 ......

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 04-04-01 00:53

suk endnu en 3dmark, kan man ikke lave en gruppe for bare det?

Har du husket dine Via4in1? Det sidste her burde man også lave en gruppe
for.

Men hvis de ikke er i maskinen skal du nok lige installere dem.

Fra : kfc

Dato : 04-04-01 03:54

hej lasse

tror du IKKE at du burde holde dig lidt fra news.. i et stykke tid !!!!!
det er da det mest " DUMME " svar jeg længe har læst...

og pas din hjemmeside istedefor ???

kfc

Fra : Thomas

Dato : 04-04-01 07:45

> Har du husket dine Via4in1? Det sidste her burde man også lave en gruppe
> for.

Kan det passe at Via4in1 driverne kan give problemer i nogle maskiner? Min
kammerat har en Tbird 800 på en Chaintek bundkort, og den lavede fejl, da vi
installerede de drivere. Nu har vi formatteret disken og startet forfra uden
Via4in1.

Er der en løsning på problemet, så fortæl endelig.

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

Fra : Thomas Bowers

Dato : 04-04-01 13:59

Umiddelbart har jeg ikke hørt om problemer med Via-driverne. De er
nødvendige hvis du vil have et system der yder det optimale (og der er langt
til det mål, hvis du ikke har installeret dem !)
Tror du ikke at du måske har installeret en beta version el. lign ?
Jeg ville ihvertfald prøve igen....det er dumt andet
http://www.viatech.com/drivers/index.htm

Hilsen Thomas

Fra : Thomas

Dato : 04-04-01 14:28

"Thomas Bowers" <Bowers@ostervold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tror du ikke at du måske har installeret en beta version el. lign ?
> Jeg ville ihvertfald prøve igen....det er dumt andet

Det vil jeg så prøve, hvor kan jeg se, hvilken version jeg pt. kører med?

Fra : JK

Dato : 04-04-01 12:36

"Lasse Stig Thomsen" <mrslayer@retel(spam).dk> skrev i en meddelelse
> suk endnu en 3dmark, kan man ikke lave en gruppe for bare det?
[snip]

Undskyld så mange gange, at folk har en interesse som f.eks. 3Dmark - det må
man naturligvis ikke ha' - uha-nej !

Hvis jeg sku' kommentere alle de indlæg, som ikke havde min interesse -ku'
jeg ikke bestille andet ! - Undskyld igen, at folk har interesse i at dele
resultater fra 3Dmark !!

og iøvrigt....- hvor sku' man egentlig ha' lov til at poste 3Dmark
resultater, hvis ikke i dk.edb.hardware.GRAFIKKORT !!!

/JK

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 04-04-01 23:41

> Undskyld så mange gange, at folk har en interesse som f.eks. 3Dmark - det

> man naturligvis ikke ha' - uha-nej !

Det er mere fordi at folk går ALT for meget op i deres 3Dmark score, den er
jo slet ikke så vigtig.
Selvom maskinen kører fint ellers, kan man høre folk brokke sig over deres
3dmark, jeg fatter det bare ikke.

Det har intet med interresse at gøre, det er mere bare det at jeg er blevet
træt af at se alle disse 3dmark scores, hvad med nogle q3 eller noget som
man kan bruge til noget?

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : to

Dato : 04-04-01 13:18

to <tolin@tolin.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9adk3t$c6i$1@news.inet.tele.dk...
> Hej
> Jeg har ASUS Geforce2 MX grafikkort og DirectX v.8 indstalleret, når jeg

> køre 3dmar 2001 får jeg kun 675 DET er jo ikke så høj som forventet. der
er jo
> andre der får højer ved jeg ,Systemet ser således ud
>
> athlon 1.1ghz
> ASUS 7100 geforce 2 mx32 mb
> asus A7V
> 704MB 133MHz
> 45gb harddisk ata100
>
> hilsen tolin
>
> Ps jeg køre med driver,ver. 11 ......

jeg glemte at sige at resolution på min skærm er 1024x 768

Fra : Auto-EL

Dato : 04-04-01 17:34

Hejsa!...

Jeg fik 2244 score med 1024x768 32bit

system
P3 866 Mhz EB
Asus CUSL-C
384mb PC133
Ibm 45gb Deskstar 75GXP
Asus V7700 Geforce 2 GTS 32mb

Fra : to

Dato : 04-04-01 19:05

> [...]

jo
> andre der får høj ved jeg ,Systemet ser således ud

jeg har fået det til at virker det var en af min ramstang

Jeg fik 2744 score med 1024x768 32bit
hilsen tolin

Fra : CrapMan

Dato : 07-04-01 23:34

Jeg får følgende med en Athlon T-bird 900 mhz ( 138*6,5) med et Geforce 2
GTS 32 MB DDR på et Soltek bundkort ( 75 KVA ).
3d Mark Point: 3218

Project Name My Benchmark

Operating System Microsoft Windows 98
DirectX Version 8.00

CPU AMD Athlon(tm) Processor 902 Mhz
FSB 138 MHz

3D Accelerator NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro
Graphics Chipset NVIDIA GeForce2 GTS/Pro
Driver Version 4.13.01.1080
Video Memory 32 MB

Resolution 1024x768 32bit
Texture Format Compressed
FSAA Disabled
Z-Buffer Depth 24bit
Frame Buffer Double
Rendering Pipeline D3D Hardware T&L

3DMark Result 3218 3D marks

Game 1 Car Chase - Low Detail 56.7 FPS
Game 1 Car Chase - High Detail 20.7 FPS
Game 2 Dragothic - Low Detail 52.3 FPS
Game 2 Dragothic - High Detail 21.8 FPS
Game 3 Lobby - Low Detail 64.2 FPS
Game 3 Lobby - High Detail 31.7 FPS
Game 4 Nature N/A FPS

Fill Rate (Single-Texturing) 290.4 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 548.6 MTexels/s

High Polygon Count (1 light) 17.2 MTriangles/s
High Polygon Count (8 lights) 3.3 MTriangles/s

Environment Bump Mapping N/A FPS
DOT3 Bump Mapping 44.4 FPS

Vertex Shader Speed 33.7 FPS
Pixel Shader Speed N/A FPS