Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
ACN mobil
Fra : Kim

Dato : 04-08-03 20:59

Jeg blev lovet at der "snart" (2001) kom mobil vha. ACN !
Er der nogen der ved hvordan det går?

Fra : Pedersen

Dato : 05-08-03 21:46

Jeg tror at PGOne er et bedre valg.
(de har endnu ikke løjet)

Fra : kurt.holst

Dato : 19-09-03 17:33

"Pedersen" skrev d. 05-08-03 21:46 dette indlæg :
> Jeg tror at PGOne er et bedre valg.
> (de har endnu ikke løjet)
>
> "Kim (slet L0X7A)" <kvi82@L0X7Ahotmail.com> skrev i en meddelelse

Som i enhver anden forretning, skal der være et fornuftigt
kundegrundlag, inden man kaster sig ud i nye forretninger - Sverige og
Norge har fået mobiltelefoni nu, og Finland kommer med i næste måned -
med et meget attraktiv tilbud til abonnenterne, så vi håber at Denmark,
som det 'manglende' land i skandinavien ligger 'meget lige om hjørnet',
men der foreligge endnu ingen konkrete planer, men vi håber at det
bliver inden året rinder ud.
mvh
Kurt Holst
www.fladsaa-erhvervsservice.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Nicolai Schultz

Dato : 28-09-03 22:15

Er selv ved at gå ind i ACN som forhandler og kan oplyse at de arbejder på
højtryk for at få mobil i danmark, men det bliver nok ikke engang før i
foråret.. Til gengæld har de lavet en smart fidus så man kan ringe gratis
indbyrdes i f.eks. en familie eller et firma