SP: T68i ny ringetone?
Fra : Max Andersen

Dato : 04-08-03 12:33

Hejsa,

Hvad skal jeg bruge af software til at overføre en .mid til min T68i?

jeg har dette nummer, som jeg er helt vild med og som ingen har på deres
sider, og jeg elsker ringetoner ingen andre har, men jeg har lige fået en
T68i, og ved ikke hvordan jeg får den over fra pc'en.....

Max

Fra : Søren Blom

Dato : 04-08-03 13:36

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev
> har lige fået en T68i, og ved ikke hvordan jeg får den over fra pc'en.....

Start med at læse manuellen. Derefter skal du have et kabel imellem computer
og telefon, hvis du ikke har mulighed for at overføre tingene trådløst. Er
du overhoved sikker på at T68i kan afspille MID filer, T68i har jo ikke
mulighed for polyfoniske ringetoner.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Max Andersen

Dato : 04-08-03 14:57

> [...]
> du overhoved sikker på at T68i kan afspille MID filer, T68i har jo ikke

Ja, nu ser jeg at hele sangen bliver smadret når den ingen polyphonisk
support er på telefonen :(

Max