FTP. Upload af grafikfiler.
Fra : Ulla Henriksen

Dato : 04-08-03 09:47

Jeg har problemer med at uploade mine grafikfiler, de udkommer
ikke på siderne. Er der en, der kan hjælpe?Give en vejledning?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : hcma

Dato : 04-08-03 11:06

"Ulla Henriksen" <groent.anlaeg@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har problemer med at uploade mine grafikfiler, de udkommer
> ikke på siderne. Er der en, der kan hjælpe?Give en vejledning?

Ligger dine grafikfiler i din images-mappe eller i en anden mappe i dit
websted??
m v h
HC

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-08-03 15:45

Ulla Henriksen <groent.anlaeg@mail.tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har problemer med at uploade mine grafikfiler, de udkommer
>ikke på siderne. Er der en, der kan hjælpe?Give en vejledning?

Og du husker at uploade som binaer?
--
Knud

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 05-08-03 08:15

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Og du husker at uploade som binaer?
> --
> Knud

Hvis du udgiver alle filer uploades billedet også. Det er den
bedste måde.
Alternativt kan du markere/udgive selv billedet i den mappe det
ligger -som regel i images.