Mygge Stik !!!
Fra : Salle \(8700\)

Dato : 03-08-03 08:44

er der nogle giftet myg i DK nu ?

jeg er blev stukken af myg og hævet meget op

salle

Fra : Mari

Dato : 03-08-03 17:22

"Salle (8700)" <salomonsenFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle giftet myg i DK nu ?
>
> jeg er blev stukken af myg og hævet meget op

Måske har du brug for antihistamin.......
Mepyramin-salve el.lign.

/Mari

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 22:04

"Salle (8700)" <salomonsenFJERN@tdcadsl.dk> wrote in message
> er der nogle giftet myg i DK nu ?
>
> jeg er blev stukken af myg og hævet meget op
>
> salle

Du burde nok lige blive undersøgt om du er allergisk overfor myggestik. Det
er ikke et helt ukendt fænomen.

- J. Ragnar

Fra : Jette Lund Frederiks~

Dato : 17-08-03 08:35

man kan ikke være allergisk for myggestik, derimod kan man, hvis man har en
sensitiv hud hæve voldsomt op, man kan ligeledes få infektion i myggestikket
og derved også hæve op. er man allergisk overfor andre stoffer, kan man også
reagere voldsommere end normalt for myggestik
jette (4621)

Fra : Søren (9000)

Dato : 17-08-03 18:53

Er det sådan det klør meget kraftigt i flere dage?

I mandags var jeg ude for at rydde et stykke bed med ligusterhæk.
Jeg blev bidt af en lille flue agtig tingest. Det kløede som bare fa´n. 2
dage efter hævede jeg kraftigt op og 3. dag begyndte "bulerne" at blive
røde.
4. dag var de mørkerøde.
Jeg tog til lægen fordi de var meget ømme. Han sagde det var en allergisk
reaktion som han ikke kunne gi´ noget for.

Han ville heller ikke skrive en seddel til kæresten om at det var farligt
for mit helbred at ordne bedene i haven.*G*

Søren(9000)

Salle (8700) <salomonsenFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f2cbd36$0$83041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...