Søger titel på en sang fra Mark Knopfler
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-03 23:49

Hejsa.

Jeg _tror_ sangen er fra Mark Knopfler.
Den er vidst på No Stress 2 cd'en, da jeg ikke har den mangler en titel.

Det er med en saxofon som spiller en vigtig rolle i stykket. Sangen kunne
også høres i dagens udgave af Simpsons hvis nogen skulle have set dette.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Tina

Dato : 03-08-03 01:42

"FB" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> også høres i dagens udgave af Simpsons hvis nogen skulle have set dette.

Dagens afsnit af Simpsons er her: http://www.snpp.com/episodes/5F01

Hvornår i afsnittet bliver det spillet?

Tina

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-08-03 01:47

Tina wrote:
> "FB" <.> skrev i en meddelelse

Hvis det er "Irish Boy'" kan jeg nok ikke undgå at trække på smilebåndet.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 18:49

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> Hvis det er "Irish Boy'" kan jeg nok ikke undgå at trække på smilebåndet.

Hej Kim.

Ingen grund til at smile en søndag, det er ikke Irish Boy.

Mvh
FB

Fra : Q

Dato : 03-08-03 06:09

"FB" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> også høres i dagens udgave af Simpsons hvis nogen skulle have set dette.

Nu har jeg ikke lige set Simpsons idag, men jeg ved Lisa har "spillet"
temaet fra Gerry Raffertys nummer "Baker Street"..

Kan det være den du tænker på?...

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 18:46

"Q" <Q@Q.Q> wrote in message
> Nu har jeg ikke lige set Simpsons idag, men jeg ved Lisa har "spillet"
> temaet fra Gerry Raffertys nummer "Baker Street"..
>
> Kan det være den du tænker på?...

Hejsa.

Det er desværre ikke Baker Street jeg tænker på.
Ved ikke helt hvordan jeg skal forklarer sangen.

Mvh
FB

Fra : Peter Kaas

Dato : 03-08-03 10:17

> [...]
> også høres i dagens udgave af Simpsons hvis nogen skulle have set dette.

Hvis det /er/ Mark Knopfler og saxofon spiller en vigtig rolle (bliver selve
hovedmelodien spillet på sax?), så er det nok "Going Home" fra soundtracket
"Local Hero".
Jeg har dog ikke set det nævnte Simpsons-afsnit, så jeg ved ikke om det er
det samme nummer.

Mvh
Peter

Fra : John K

Dato : 03-08-03 15:38

"FB" <.> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Jeg _tror_ sangen er fra Mark Knopfler.
> Den er vidst på No Stress 2 cd'en, da jeg ikke har den mangler en titel.

Der er ikke noget med Mark Knopfler på No Stress vol. 2

> Det er med en saxofon som spiller en vigtig rolle i stykket. Sangen kunne
> også høres i dagens udgave af Simpsons hvis nogen skulle have set dette.

David Stewart med "Lilly Was Here"?

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 18:50

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> wrote in message

> David Stewart med "Lilly Was Here"?

Bullseye Ved ikke lige hvad han har med Mark at gøre, men det er i hvert
fald Lilly Was Here.

Tusind tak for det John.

Mvh
FB

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-03 18:59

Så fandt jeg ud af at saxofon melodien stammer fra Candy Dulfer - Lilly Was
Here.
Dog mindes jeg ikke sangen helt således, så ville høre om der er andre sange
under andet navn med samme saxofon melodi?

På forhånd tak.

Mvh
FB

Fra : Peter G

Dato : 12-08-03 06:49

<"FB" skrev:

> [...]
> Dog mindes jeg ikke sangen helt således, så ville høre om der er andre
> sange under andet navn med samme saxofon melodi?

"Lily Was Here" findes i forskellige versioner afhængigt om det er
lydsporsversionen eller den fra Candys egen plade.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).