BILKA avisen !
Fra : Olesen

Dato : 02-08-03 20:22

Check BILKA avisen.

Sony-Ericsson, husker ikke model..310 ???
Til kabt 200,- ?

Er det virkelug UDEN abonnement ??

Fra : Brian

Dato : 02-08-03 20:41

Hejsa

> Check BILKA avisen.
>
> Sony-Ericsson, husker ikke model..310 ???
> Til kabt 200,- ?

Jeps... en S/E 310... den bliver åbenbart ikke pænere at se på med tiden ;)

> Er det virkelug UDEN abonnement ??

Næppe, der står noget sludder omkring debitel i toppen af siden....

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-03 21:10

"Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe, der står noget sludder omkring debitel i toppen af siden....

hæhæ sådan skulle den vendes.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Olesen

Dato : 02-08-03 21:41

"Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian" <brian@mailNOSPAM.tele5.dk> skrev i en meddelelse

> hæhæ sådan skulle den vendes.

Jep, men ser du, så er der en 3310?`?? hvor der er et
debitel-logo ud for..det er der nemmelig ikke ud for SE'en....

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-03 22:47

Jeg har ikke læst den. Det var bare det fede i Sludder og Debitel sat sammen
jeg fangede Men hvis det er på samme side og der ikke er nævnt andre
selskaber tror jeg roligt du kan gå ud fra at Sludderselskabet omfatter det
hele...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Brian

Dato : 02-08-03 23:22

Hejsa

Olesen wrote:

> [...]

Kreativ tænkning kan bringe en langt, tænk at nogen fangede den

> Jep, men ser du, så er der en 3310?`?? hvor der er et
> debitel-logo ud for..det er der nemmelig ikke ud for SE'en....

Igen... kreative reklamer kan gøre meget.
Du kan være ganske sikker på at det er med debitel inklusiv i prisen :(

/Brian

Fra : Olesen

Dato : 03-08-03 09:43

> Igen... kreative reklamer kan gøre meget.
> Du kan være ganske sikker på at det er med debitel inklusiv i prisen :(

Gad vide hvad de forskellige styrrelser vil sige til dên annonce.
Den er vildledende.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-03 09:55

Olesen skrev:

>Gad vide hvad de forskellige styrrelser vil sige til dên annonce.

At det er en hændelig fejl? Jeg kan umiddelbart ikke se, der står
noget om at Bilka tager forbehold for trykfejl og lignende, men mon
ikke det står der (og selvom det ikke gør...).

>Den er vildledende.

Ja - men handler du i god eller ond tro, hvis du vil købe telefonen
uden abonnement?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Olesen

Dato : 03-08-03 15:10

> Ja - men handler du i god eller ond tro, hvis du vil købe telefonen
> uden abonnement?

Nu er det jo 1. gang jeg skal købe mobil, og
ved fra år tilbage, at priserne danser op og ned, og
da man altid kan gøre et godt køb i BILKA,
så vil jeg forvente, der stod mere præcist,
at salgt kun forekommer ved samtidig oprettelse
af abonnement, så det må så afgjort være i god tro, ja.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-03 16:42

Olesen skrev:

>Nu er det jo 1. gang jeg skal købe mobil,

Det kunne være et argument...

>og ved fra år tilbage, at priserne danser op og ned,

.... men når du nu ved noget om priserne.

>og da man altid kan gøre et godt køb i BILKA,

Njoah.

>så vil jeg forvente, der stod mere præcist,
>at salgt kun forekommer ved samtidig oprettelse
>af abonnement,

Det er klart, at det uheldigt det ikke står der, men som du selv
skriver: "Er det virkelug UDEN abonnement ??" - så kan du ikke rigtig
tro det.

>så det må så afgjort være i god tro, ja.

Her er jeg uenig. Du studser jo selv over at det kan være sandt!
(Hvilket det selvfølgelig ikke er - det er en fejl, telefonen sælges
KUN med abonnement (debitel)).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Olesen

Dato : 03-08-03 18:55

> Det er klart, at det uheldigt det ikke står der, men som du selv
> skriver: "Er det virkelug UDEN abonnement ??" - så kan du ikke rigtig
> tro det.

Det handler vel om dårlig håndværk fra
reklamefirmaets side.
Og hvis der virkelig er et tilbud
som vil noget, så må man glippe
et par ekstra gange med øjnene og sige,
"Er det virkelig UDEN abonnement ??"...

> Her er jeg uenig. Du studser jo selv over at det kan være sandt!

Jeg studsede også over dengang jeg ku' købe
en SONY discman til 499,-...hvilket var sandt.

> (Hvilket det selvfølgelig ikke er - det er en fejl, telefonen sælges
> KUN med abonnement (debitel)).

En fejl, ja, det var nok dêr vi sku' hen når alt kommer til alt.
Jeg vil iøvrigt også hellere ha' en Nokia 6610 til 1299,- som jeg
synes er pænere..

Fra : Henrik

Dato : 04-08-03 11:31

> Jeg studsede også over dengang jeg ku' købe
> en SONY discman til 499,-...hvilket var sandt.

Var den med eller uden abb )

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-08-03 22:54

Olesen skrev :
> Check BILKA avisen.
>
> Sony-Ericsson, husker ikke model..310 ???
> Til kabt 200,- ?
>
> Er det virkelug UDEN abonnement ??

Sony Ericsson T310*
* Farveskærm * Polyfoniske ringetoner * MMS * SMS * NOKIA Picture Messaging
(ringetoner/logoer etc.) * XHTML * E-mail * Download af spil og billeder *
Mulighed for tilslutning af kamera (MCA-20/25 som købes separat) m.m. Prisen
er kun gældende ved oprettelse af et debitelAUTOMATIC abonnement (bindende i
6 mdr., forudsætter kreditgodkendelse, oprettelsesgebyr 99 kr.). Telefonen
er SIM-låst.

kr. 189,00
fra websiden

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 22.7.03)

Fra : Rune

Dato : 02-08-03 22:56

Hej
Jeg kan kun anbefale telefonen. Jeg har en T300 og det er en dejllig fon.

Rune