Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flere billeder.
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 02-08-03 14:58

Jeg har tilføjet en del billeder på min hjemmeside
http://www.hcstune.subnet.dk/
Har du lyst så tag´ et kik på dem.

Med venlig hilsen
Hans Chr. Sørensen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 03-08-03 15:49

Hej Hans,

> Jeg har tilføjet en del billeder på min hjemmeside
> http://www.hcstune.subnet.dk/

Du har utrolig mange billeder på din hjemmeside så det vil tage rigtig lang
tid at kommentar hver eneste af dem. Derfor vil jeg nøjes med at nævne, at
billederne generelt er rigtig flotte!

Kan du evt. ikke lave en side, hvor du kun har de nyeste billeder?

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 03-08-03 16:01

Tak for din interesse Glenn!

Jeg vil overveje dit forslag om en side med de nyeste billeder. Idéen er
god.

Hilsen Hans

Fra : John

Dato : 03-08-03 19:06

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har tilføjet en del billeder på min hjemmeside
> http://www.hcstune.subnet.dk/
> Har du lyst så tag´ et kik på dem.

Du laver flotte billeder, Hans. Men jeg _hader_ pop-ups!!!
--
MVH
John K Hansen

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 03-08-03 20:44

Tak til John for tilbagemeldingen.

Jeg er enig med dig vedr. pop-ups. Desværre kan man ikke blive fri for det
på subnet.dk

Hilsen Hans

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 03-08-03 21:52

John wrote:

> Du laver flotte billeder, Hans. Men jeg _hader_ pop-ups!!!

Gode browsere kan kill'e pop-ups, og de fleste firewall's kan
også det sjov!!!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 03-08-03 21:56

Hans Chr. Sørensen wrote:
> Jeg har tilføjet en del billeder på min hjemmeside
> http://www.hcstune.subnet.dk/
> Har du lyst så tag´ et kik på dem.

Ja tak - det ser meget fint ud lige indtil man opdager, at det er
de samme billeder man kommer til, når man efter tur klikker på de
tre fotos på forsiden....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen