Solbriller til hunde
Fra : Tjinca

Dato : 02-08-03 07:52

....og nej det er ikke en joke!

Min elskede hund er desværre gået hen og udviklet en speciel slags
hornhindenbetændelse i begget øje, der langsomt forværres af solens UV
stråler, og vil uden livslang behandling, ende med total blindhed.

Udover medicin kan et par solbriller til hunde være med til at begrænse
udbredelen. Nu har jeg kun fundet online butikker i udlandet som sælger dem,
så jeg vil spørge om nogen her måske har kendskab til en dansk butik der kan
have dem.

På forhånd tak.

Tjinca

Fra : Bettina

Dato : 02-08-03 22:54

Hej Tjinca

Jeg kender desværre ikke nogen, der fører de nævnte solbriller, men
prøv at kontakte www.stardog.dk og hør om de kan skaffe nogle hjem,
for de sælger utroligt meget forskelligt til hunde.

Hilsen Bettina