Søges: militære flykirkegårde / forladte m~
Fra : Annette Christensen

Dato : 02-08-03 02:27

Er der nogen, der kan hjælpe?

En af mine venner skal til Californien og Nevada i september. I den
forbindelse vil han gerne kigge lidt på militære flykirkegårde og/eller
forladte militærbaser der i nærheden.

Google er normalt min ven, og jeg har da også fundet et par interessante
sider, fx http://members.tripod.com/airfields_freeman/index.htm og
http://www.wendoverairbase.com/ , men jeg håber, at der findes bedre
oversigter og/eller direkte links til ovennævnte, end disse.

På forhånd tak
Annette

Fra : Christian Lyng

Dato : 02-08-03 09:50

"Annette Christensen" <anc@softhome.net> wrote in message
> [...]
> http://www.wendoverairbase.com/ , men jeg håber, at der findes bedre
> oversigter og/eller direkte links til ovennævnte, end disse.

han skal til Arizona, og se AMARC og pimaair www.pimaair.org Omkring AMARC
er der private firmaer som hugger fly op, der er ca 5000 fly der er
opmaganisert i ørkenen, jeg har selv været der 3 gange og det er altid sjovt
at se..

Chr.

Fra : Annette Christensen

Dato : 02-08-03 20:13

"Christian Lyng" <chrisl@SLETDETTEtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er der private firmaer som hugger fly op, der er ca 5000 fly der er
> opmaganisert i ørkenen, jeg har selv været der 3 gange og det er altid

Hej Christian

Tusind tak for dit svar, som jeg straks sender videre til ham.

Mange hilsner
Annette