Lidt om et nyt band
Fra : Tobias Klint

Dato : 01-08-03 19:29

Lidt om et nyt band
skrive i gæstebogen.
www.frip.dk/kehusband
Og tak fordi du kigget på siden
Held og lykke

--
Med venlige hilsen Tobias Klint
Email : Tobias_H_Klint@Hotmail.com
\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-03 00:22

In dk.kultur.musik, Tobias Klint wrote:

>Lidt om et nyt band
>www.frip.dk/kehusband

Prøv <news:dk.opslag.internet> eller skriv nogle rigtige indlæg her,
hvor du bruger din signatur - så skal folk nok klikke på dit link hvis
de gider.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : -V-

Dato : 02-08-03 01:39

Tobias Klint wrote:
> Lidt om et nyt band
> skrive i gæstebogen.
> www.frip.dk/kehusband
> Og tak fordi du kigget på siden
> Held og lykke

Hvorfor henvise til et link, som straks omdirigeres?

Det vil ikke være en underdrivelse at påstå, at en grundig stavekontrol vil
klæde siden.
Der er nogle ganske underholdende og interessante sætningskonstruktioner.
Bla. kunne jeg godt tænke mig at se, hvordan du og dine trommer '
interagerer' med hinanden

Held og lykke med koncerten i september.

-V-

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 02-08-03 09:36

On Sat, 2 Aug 2003 02:38:44 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> [...]
>Der er nogle ganske underholdende og interessante sætningskonstruktioner.
>Bla. kunne jeg godt tænke mig at se, hvordan du og dine trommer '
Det er kun Cozy Powell der kan/kunne sådan noget - han er her jo ikke mere

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas