E-mail på Sony Ericsson T610
Fra : Ukendt

Dato : 01-08-03 14:28

Er der nogen som har erfaring med opsætning af e-mail på T610?

Når jeg beder telefonen om at hente mail kan den ikke finde serveren

Information omkring server m.m. har jeg kopieret direkte fra Outlook Express
hvor det virker.

Jeg har e-mail konto hos TDC samt Mobilflex Erhvervs abo. hos TDC med adgang
til GPRS, så det burde vel umiddelbart fungere?

Fra : *gavtyven*

Dato : 01-08-03 14:38

Bare et spørgsmål til din T610 da jeg nok snarest køber en.....

Har den Højttaler i Sådan at man kan snakke håndfri ??
Hvad er din mening om de billeder den tager ??
Har du evt andet ris/ros om den ??

Fra : KGB

Dato : 01-08-03 15:25

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Bare et spørgsmål til din T610 da jeg nok snarest køber en.....
>
> Har den Højttaler i Sådan at man kan snakke håndfri ??

Nej, har ikke, kan ikke.

> Hvad er din mening om de billeder den tager ??

Elendige !!

> Har du evt andet ris/ros om den ??

- Max 3 mailkonti ,
- Elendige billoeder, jf med P800 (som jeg havde før)
- Ingen adressebog (med plads til vejnavne og lign.. Det havde P800 som jeg
havde før)
- Lidt svært at se skærmen i stærkt sollys.

+ God telefon
+ stabil
+ Flot, let, elegant
+ Virker fint og hurtigt

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-03 19:36

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> wrote in message
> Bare et spørgsmål til din T610 da jeg nok snarest køber en.....
>
> Har den Højttaler i Sådan at man kan snakke håndfri ??

Net, det har den desværre ikke.

> Hvad er din mening om de billeder den tager ??

Det er min første telefon med kamera, så jeg har ikke noget at sammenligne
med. Jeg syntes dog billederne er okay, til brug for MMS-beskeder mv. Hvis
du skal tage "rigtige" billeder så køb et digitalkamera. Hvis du er
interesseret kan jeg maile dig et billed?

> Har du evt andet ris/ros om den ??

Lækker kvalitet jeg har tidligere haft Nokia telefoner og de virker mere
plastikagtige end T610. Der følger en lille klud med Sony Ericsson loge med
til at pudse telefonen, rent lir.

Skærmen er dejlig stor med god grafikkvalitet, desværre er den meget svær at
se i sollys.

Adressebogen har nogle mangler i forhold til Nokia 6610, bl.a. er der ikke
plads til postadressen, der er også kun plads til en e-mail pr.
kontaktperson.

Det medfølgende software giver kun mulighed for at synkronisere med Outlook,
hvis man ønsker at synkronisere med f.eks. Lotus Notes kræver det ekstra
software.

Fra : KGB

Dato : 01-08-03 15:26

> [...]
adgang
> til GPRS, så det burde vel umiddelbart fungere?

Ja, bruger du din wap-konto til at forbinde med (GPRS), så skal du oprette
en ny "internet" konto som du skal anvende.
Bruger du opkaldsforbindelse, så tjek nummeret.

Er det ingen af ovenstående fejl må du skrive lidt mere om hvad du har gjort
!

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Thomas Bai

Dato : 01-08-03 15:23

Du skal sætte din tlf. op til at bruge GPRS, der er en vejledning på TDC
mobils hjemmeside. Derefter kan
du bare overfører e-mail opsætningerne fra outlook til din mobil. Jeg bruger
selv e-mail på en T610 med
TDC Mobilflex erhverv.

PS. Der er to opsætninger til GPRS på TDC mobil den ene er til WAP den anden
til internet. Du skal
bruge opsætningen til internet for a kunne modtage e-mails.

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-03 19:21

"Thomas Bai" <beast@e-mail.dk> wrote in message

> [...]
anden
> til internet. Du skal
> bruge opsætningen til internet for a kunne modtage e-mails.

Tak for tippet, nu kører det perfekt.