Hvor kan man oprette gratis hjemmesider
Fra : Claus Aaen

Dato : 01-08-03 10:53

Jeg har oprettet en hjemme side hos TDC hvor vi har vores abbonnement,
men de støtter ikke frontpage.

Er der andre udbydere eller andre steder hvor man kan oprette en
hjemmeside gratis som understøtter funktionerne i frontpage.

Jeg finder forøvrigt at det er for ringe at TDC ikke understøtter
funktionerne i et så alment program som frontpage.

Claus

Fra : martinussen

Dato : 01-08-03 11:28

http://www.gratis-ting.dk/links/sider/hjemmeside.php

Søg på gratis hoteller med frontpage.. - Der findes fem der gratis
understøttere frontpage..

http://www.kandu.dk/

Fra : mcisten

Dato : 01-08-03 11:54

tripod com

Fra : Lars[8210]

Dato : 01-08-03 22:33

Claus Aaen (slet V9ZHT) wrote:
> [...]
>
> Jeg finder forøvrigt at det er for ringe at TDC ikke
understøtter
> funktionerne i et så alment program som frontpage.

Hej Claus -
Jo det gør de da - Hvis TDC ikke gør det har jeg ikke
opdaget det ???

Hvad er problemet helt præcist.

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-03 00:35

"Lars[8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev :

>Jo det gør de da - Hvis TDC ikke gør det har jeg ikke
>opdaget det ?

Så er det fordi du ikke bruger noget, der kræver FP-extensions,
f.eks. tæller eller gæstebog.

I bekræftende fald du gør, så vil jeg gerne se siden.
--
Knud

Fra : Lars [8210]

Dato : 03-08-03 01:12

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Så er det fordi du ikke bruger noget, der kræver
FP-extensions,
> f.eks. tæller eller gæstebog.
>
> I bekræftende fald du gør, så vil jeg gerne se siden.

Hej

Jeg bruger begge dele, men leveret udefra - så det tæller
ikke...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-03 02:25

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev :

>Jeg bruger begge dele, men leveret udefra - så det tæller
>ikke...

Jamen, men så bruger du jo heller ikke FP Extensions på din side,
så er det jo klart at det virker på en alm. homeX-hjemmeside.

Det er FP Extensions du ikke kan bruge på homeX-servere.
--
Knud

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 02-08-03 10:12

TDC understøtter KUN FrontPage hvis man betaler for det via et webhotel, der
er rasende dyrt i forhold til mange andre udbydere.
Prøv du at sætte en tæller ind via frontpage til en TDC-hjemmeside og så se
om det virker - derefter uploader du et link til din hjemmeside i denne
gruppe, så vi alle kan se, om det hele virker som det skal. Jeg er villig
til at indgå et væddemål med dig om, at hvis du ikke har et webhotel hos
TDC, så vil funktioner som en tæller via FrontPage ikke virke.

--
ahw

Fra : Lars [8210]

Dato : 03-08-03 01:15

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
du ikke
> har et webhotel hos TDC, så vil funktioner som en tæller

Du har fuldstændig ret - jeg har ikke opdaget at de ikke
understøtter det, idet jeg bruger en service til at tælle.
og til at huse gæstebogen..

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-03 22:51

Claus Aaen <caaen@V9ZHTpost3.tele.dk> (slet V9ZHT) skrev :

>Er der andre udbydere eller andre steder hvor man kan oprette en
>hjemmeside gratis som understøtter funktionerne i frontpage.

Kig eller spørg i news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel, det er
den rigtige gruppe til diit spørgsmål.
--
Knud