Gad vide om de 169 er Tiscali
Fra : Lauge Abildgaard

Dato : 31-07-03 16:51

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=111578

Kunne være morsomt at se en statistik over hvordan klagerne fordeler sig på
hvert selskab.

Taber-Tiscali ville uden tvivl være suverænt i front.

Håber snart at det lortefirma går nedenom og hjem, så jeg slipper for deres
stupide rykkere og inkasso trusler på et ADSL abonnement jeg opsagde for 10
måneder siden.....

vh,
Snipper

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 31-07-03 17:00

"Lauge Abildgaard" <wholesome@ofir.dk> skrev:

> http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=111578
>
> Kunne være morsomt at se en statistik over hvordan klagerne
> fordeler sig på hvert selskab.

Følgende giver nok et hint:

http://www.fi.dk/presse/faktaartikler/teleklager/

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 31-07-03 17:10

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> writes:

>http://www.fi.dk/presse/faktaartikler/teleklager/

5 klager over Tiscali fastnet. Kan man klage over ikke-eksisterende
produkter?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Lars Christensen

Dato : 31-07-03 20:28

On Thu, 31 Jul 2003 16:10:04 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard
<klausellegaard@msn.com> wrote:

>5 klager over Tiscali fastnet. Kan man klage over ikke-eksisterende
>produkter?

Det er jo det de har klaget over. Deres telefon har jo ikke virket når
de har prøvet på at ringe op

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-08-03 13:38

Klaus Ellegaard skrev Torsdag den 31. juli 2003 18:10 i
dk.edb.internet.udbydere:

> 5 klager over Tiscali fastnet. Kan man klage over ikke-eksisterende
> produkter?

Nej, men de kan godt klage over et eksisterende produkt, selvom du ikke
ved at de har det.

hint 1049

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 01-08-03 13:39

In article <1150401.xYBdobdU7s@news.milli.dk>, Ivar Madsen wrote:

> Nej, men de kan godt klage over et eksisterende produkt, selvom du ikke
> ved at de har det.
>
> hint 1049

1049 kan kun bruges til opkald til Internet.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Now is the time for all good men to come to.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-08-03 13:56

Andreas Plesner Jacobsen skrev Fredag den 1. august 2003 14:38 i
dk.edb.internet.udbydere:

>>> 5 klager over Tiscali fastnet. Kan man klage over ikke-eksisterende
> 1049 kan kun bruges til opkald til Internet.

Korekt, men jeg tror nu stadig at det er det de 5 har klaget over.
Formelt set er det jo alså fastnetopkald.

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 04-08-03 01:07

Ivar Madsen wrote:

> Korekt, men jeg tror nu stadig at det er det de 5 har klaget over.
> Formelt set er det jo alså fastnetopkald.

Jeg var af den overbevisning der er et forvalgsnummer.

--
Morten!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-08-03 05:20

Morten Kjaer Nielsen skrev:

>Jeg var af den overbevisning der er et forvalgsnummer.

Ja 1049, ligesom f.eks. 1001 til Tele2. Det er fastnet.

--
Bertel

Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-08-03 07:00

Morten Kjaer Nielsen skrev Mandag den 4. august 2003 02:06 i
dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg var af den overbevisning der er et forvalgsnummer.

Ja, forvalgsnummer på fastnettet, alså er det fastnetopkald.
At Tiscali så kun tilbyder opkald til et nummer, det er en helt anden snark.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Fra : Lauge Abildgaard

Dato : 31-07-03 18:59

> Følgende giver nok et hint:
>
> http://www.fi.dk/presse/faktaartikler/teleklager/
>
> --
> Morten http://miljokemi.dk

Egentligt må man sku tage hatten af - de gør virkelig en kunst ud af at
svine deres kunder til