TDC's gratis sms'er?
Fra : Hans Paulin

Dato : 31-07-03 09:29

....jeg plejer at bruge TDC mailkalender eller hvad det er de kalder
den - til gratis sms'er hver dag:

http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my;jsessionid=3Bhs_8JgRTYqKtDBFsO22lBA

...13 stykker kan man sende - men hvornår er det lige de 0-stiller den?

....det var ikke klokken 0:00 i nat, og det var ikke klokken 6 i morges -
ka det være ved middagstid?

....har sendt dem en forespørgsel inde fra siden tidligt i morges
desangående, men har endnu ikke fået svar...

Hans

Fra : Jean

Dato : 31-07-03 09:35

Hans Paulin skrev:
> ...det var ikke klokken 0:00 i nat, og det var ikke klokken 6 i morges -
> ka det være ved middagstid?

Det pleker at være kl. 0.00... det er osse mest logisk!

Mvh Jean

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-07-03 09:46

Jean wrote:

> Det pleker at være kl. 0.00... det er osse mest logisk!

....var osse mit udgangspunkt - men klokken passerede midnat i går uden
noget skete, og går jeg ind på siden nu, er der stadig "fyldt op" med de
12 sms'er, jeg sendte i går :-/

Hans

Fra : Jean

Dato : 31-07-03 09:58

Hans Paulin skrev:
> ...var osse mit udgangspunkt - men klokken passerede midnat i går uden
> noget skete, og går jeg ind på siden nu, er der stadig "fyldt op" med de
> 12 sms'er, jeg sendte i går :-/

Det må være dit login, der er noget galt med... min er nulstillet.

Prøv Ctrl + F5

Mvh Jean

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-07-03 10:12

Jean wrote:

> Prøv Ctrl + F5

....ændrer ikke noget...

....min anden pc hér ved siden af gir samme resultat...

....ka være jeg har brugt servicen "hen over midnat" - og at det har
givet problemet!?

Hans

Fra : Jean

Dato : 31-07-03 10:18

Hans Paulin skrev:
> ...ka være jeg har brugt servicen "hen over midnat" - og at det har
> givet problemet!?

Aner det ikke. Tror den bliver nulstillet ved midnat...

/Jean

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-03 09:40

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.dk> wrote in message
> [...]
>
> ...13 stykker kan man sende - men hvornår er det lige de 0-stiller den?
>
> ...det var ikke klokken 0:00 i nat, og det var ikke klokken 6 i morges -

Er nu sikker på at det sker ved midnatstiden. Har før set at omkring kl
00:00 er mit forbrug nulstillet.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-07-03 09:46

FB wrote:

> Er nu sikker på at det sker ved midnatstiden. Har før set at omkring
> kl 00:00 er mit forbrug nulstillet.

....det skete bare ikke i går :-/

Hans