Hjælp prøver at bruge HSCSD på min Nokia 6~
Fra : SnoopyDog

Dato : 30-07-03 20:55

Hej
Jeg er lidt "meget" på bar bund her.

Har en Nokia 6310 + et data kabel + laptop.

Jeg har tilmeldt mig HSCSD hos Telmore. Hvordan gør jeg med hensyn til
forbindelsen.

I min manual står der at jeg skal gå på http://www.forum.nokia.com det har
jeg også prøvet, men uden held. Den side er meget forvirende syntes jeg.

På min bærbar med winXP Pro har jeg installeret Nokia Phone Editor 4.5 og i
kontrol panel ser jeg et ikon med Nokia Modem indstillinger.

HVAD NU??

Michael

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 31-07-03 10:10

SnoopyDog wrote:
> På min bærbar med winXP Pro har jeg installeret Nokia Phone Editor
> 4.5 og i kontrol panel ser jeg et ikon med Nokia Modem indstillinger.

Vælg "v.110" som modemtype og 43,2 (til højre) som hastighed i Nokia Modem
Indstillingerne til din mobil.

Der er der også en "Nokia Connection Manager". Der skal kabelforbindelsen
deaktiveres, da Nokia Connection Manager reserverer forbindelserne for Nokia
Phone Editor.

> HVAD NU??

Fungerer det?

Hvis nej: Hvad fungerer ikke?

--
Rainer Schöbe (Germany)
using o2 (Germany) GPRS

Fra : SnoopyDog

Dato : 31-07-03 20:09

Mit problem er at i Nokia-Modemindstillinger er min telefon slet ikke
listet??
Michael

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 01-08-03 08:01

Hej Michael!

SnoopyDog wrote:
> Mit problem er at i Nokia-Modemindstillinger er min telefon slet ikke
> listet??

Så skal du installere modem-driveren til din telefon. Den findes på den cd der
er vedlagt telefonen eller på http://www.nokia.com.

Fra : SnoopyDog

Dato : 01-08-03 10:06

Har nu fået installeret driveren til modemmet. Fandt driveren på
hjemmesiden. Takker.

Nu skal jeg bare finde Telmores indstillinger.

Takker.

Fra : SnoopyDog

Dato : 02-08-03 00:19

Tak for hjælpen. Virker nu alle tiders.