Kim Schumacher
Fra : Lars Kjeldsen

Dato : 30-07-03 19:37

Hej ale sammen!
Er der nogen der ved hvor man kan downloade alle de gamle udsendelser med
Kim Schumacher?

Fra : Hauge

Dato : 30-07-03 20:04

Hejsa

"Lars Kjeldsen" <ga00343@galnet.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor man kan downloade alle de gamle udsendelser med
> Kim Schumacher?

Det kan man ikke, da de slet ikke findes på noget medie, der findes nogle få
stykker, men han var populær dengang medier var dyre, og de blev
"overskrevet" efter noget tid.

Mvh Hauge

Fra : Michael Schrøder

Dato : 30-07-03 21:01

Hauge <1241314.hauge@spamfree.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:SpamFreeID.1241314@spamfree.dk...

> Det kan man ikke, da de slet ikke findes på noget medie, der findes nogle

> stykker, men han var populær dengang medier var dyre, og de blev
> "overskrevet" efter noget tid.

Århhhh.....mon ikke der findes noget et eller andet sted. Der blev da
udgivet en dobbelt cd for nogle år siden med nogle af KS's speaks/introer.

Michael

Fra : Hauge

Dato : 30-07-03 21:05

Hejsa

"Michael Schrøder" <ms@newmail.dk> wrote in message
> Århhhh.....mon ikke der findes noget et eller andet sted. Der blev da
> udgivet en dobbelt cd for nogle år siden med nogle af KS's speaks/introer.

Aeh, læste du hele mit indlæg? Forøvrigt er det meste taget fra
kassettebånd, derfor den ringe lyd på de 2 cd'ere.

Mvh Hauge

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 31-07-03 12:29

"Hauge" <1241314.hauge@spamfree.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan man ikke, da de slet ikke findes på noget medie, der findes nogle

> stykker, men han var populær dengang medier var dyre, og de blev
> "overskrevet" efter noget tid.
>
> Mvh Hauge

Har du eventuelt også styr på hvad det er for nogle udsendelser der har
overlevet?
Det kunne da være rart at vide om jeg skulle gøre noget seriøst ved
vedligeholdelsen og opbevaringen af det megagamle, mølædte videobånd med den
udsendelse af Kims Korner som jeg selv deltog i i de gode gamle dage )

Mvh Tina
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Hauge

Dato : 31-07-03 12:33

Hejsa

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in message
> Har du eventuelt også styr på hvad det er for nogle udsendelser der har
> overlevet?

Nej desværre, der tror jeg du skal have fat i DR.

> [...]
den
> udsendelse af Kims Korner som jeg selv deltog i i de gode gamle dage )

Dem syntes jeg du skal få gjort noget ved, så de kan holde "evigt"

Mvh Hauge

Fra : Jacob E.

Dato : 30-07-03 22:54

"Lars Kjeldsen" <ga00343@galnet.dk> wrote in message
> Hej ale sammen!
> Er der nogen der ved hvor man kan downloade alle de gamle udsendelser med
> Kim Schumacher?

Et tillægsspørgsmål: Nogen der ved hvor man kan downloade alle de gamle
udsendelser med Jørn Hjorting?

Fra : Hauge

Dato : 30-07-03 22:59

Hejsa

"Jacob E." <not@realmail.ok> wrote in message
> Et tillægsspørgsmål: Nogen der ved hvor man kan downloade alle de gamle
> udsendelser med Jørn Hjorting?

Sq det mest underlige spørgsmål jeg endnu har set, men mon ikke det samme er
gældene for Jørn, da han jo har været igang i 10-12 generationer, det var jo
fra før magnetbåndet

De er nok også slettet med tiden, så det er nok også kun de nyeste (ja
indtil hans pension) der er mulighed for at skaffe.

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-03 13:48

kig dig do lidt omkring på www.kimschumacher.dk - måske finder du en CD?

:)

Fra : Hauge

Dato : 31-07-03 13:53

Hejsa

<b> wrote in message news:3f291003$0$5169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> kig dig do lidt omkring på www.kimschumacher.dk - måske finder du en CD?

Er jo ikke andet end de cd'ere vi har omtalt i tråden i forvejen, så intet
nyt der.

Forøvrigt, tag lige en tur omkring
og se hvordan man citerer, godtnok har du fået den link 100 gange før, men
man har da lov at håbe.

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-03 14:26

beklager min hjælpsomhed -
nej jeg har aldrig modtaget nævnte link før står der noget interresant.?
når jeg henviser til www.kim o.s.v. så er det sq da også fordi det er der
man kan møde ligesindede - der nævnes på siderne at de fleste udsendelser
foreligger på bånd.....det kunne jo være o.s.v.

Fra : Hauge

Dato : 31-07-03 14:50

Hejsa

<b> wrote in message news:3f2918dc$0$5188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> nej jeg har aldrig modtaget nævnte link før står der noget interresant.?

Det kunne du jo for fanden finde ud af, nu du så end har fået det sparket i
hovedet for 10. gang selvom du siger noget andet, men det er du åbenbart ret
ligeglad med.

FUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Fra : Hauge

Dato : 31-07-03 19:17

Hejsa

"Hauge" <4002613.hauge@spamfree.dk> wrote in message
> FUT: dk.admin.netikette

Og for at <b> kan finde ud af det, så betyder det at alle indlæg ryger over
i dk.admin.netikette gruppen, og kan kun læses der.
<b> du har allerede fået et svar der for flere timer siden, men du læser dem
åbenbart ikke, så ville du nok ikke skrive det du gjorde igen.

FUT igen til :dk.admin.netikette

Fra : Lars Bernau

Dato : 31-07-03 20:16

In article <3f2918dc$0$5188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, <b> says...
> [...]
> man kan møde ligesindede - der nævnes på siderne at de fleste udsendelser
> foreligger på bånd.....det kunne jo være o.s.v.

Der foreligger ret mange af Schumachers udsendelser (hovedsagligt Studie
8X udsendelserne) på bånd, men de er langt hoveddelen på private hænder
(folk der har optaget udsendelserne fra radioen i sin tid.)

DR har ikke gemt de gamle backup bånd, da man ikke praktiserede det
dengang. Noget af speaken fra de 2 "Stemmen fra 80'erne" dobbelt CD'ere
er fra de backup bånd, resten fra private optagelser.
--
/Lars
http://www.bernau.dk