StofaNet & 2 putere
Fra : Peter Loumann

Dato : 03-04-01 19:25

Hej i gruppen,

har lige modtaget meddelelse om de ny aftalevilkår. Der var ventet
glædeligt nyt. Undtagen på ét punkt, hvor jeg blev gevaldig skuffet:

<citat> 5.3 [...] Tilslutningen må kun anvendes til én PC, med mindre
abonnenten har indgået skriftlig aftale med Telia Stofa om en anden
tilslutning. </citat>

Det svarer ikke til de røgsignaler, der er kommet fra bl.a. run2net.
Er der nogen, der kender baggrunden eller har kommentarer?

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Erwin Lansing

Dato : 04-04-01 10:42

Peter Loumann <pelo@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
>
> <citat> 5.3 [...] Tilslutningen må kun anvendes til én PC, med mindre
> abonnenten har indgået skriftlig aftale med Telia Stofa om en anden

een computer som gateway er jo stadig kun een computer på stofa's
forbindelse

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk