Dumt af Nicko Mc-no-Brain
Fra : -V-

Dato : 29-07-03 13:28

Hvis man ellers kan stole på EB, så er her foruroligende nyheder:

'Sjovt' nok har han på Maidens hjemmeside skrevet følgende om selvsamme bil:
"I also have a very beautiful new black Jag in me possession at the moment.
James Thomas who works for Jag U.S.A arranged for me to have it for the ten
days that I'm in NY. It's an XJR. Very very quick motor I can tell you."

Ikke smart, Nicko.

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 29-07-03 15:23

> Hvis man ellers kan stole på EB, så er her foruroligende nyheder:

> Ikke smart, Nicko.

Nej, det er fan'me ikke særlig smart. Vi må håbe, at han kan trække
retssagen tilpas i langdrag til, at han når at besøge Hamburg, Göteborg og
København inden han skal ind og spjælde den. For ellers går jeg sq glip af
en 2 - 3 Iron Maiden koncerter her i november måned!!?!?

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jakob Fromm Pedersen

Dato : 29-07-03 20:58

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> [...]

Så kan han jo lære det, den stakkels parkeringsvagt

> [...]
> København inden han skal ind og spjælde den. For ellers går jeg sq glip af
> en 2 - 3 Iron Maiden koncerter her i november måned!!?!?

Jeg har nok kun råd til københavn delen af touren, men den skulle nødig gå i
vasken...
Mon ikke bare han skal betale en kæmpe bøde ( det er jo USA )

> --
> mvh
>
> Kent Kirkegaard Jensen

/Fromm

Fra : Kong Kent

Dato : 29-07-03 21:06

> Jeg har nok kun råd til københavn delen af touren, men den skulle nødig gå
> vasken...

Jeg har faktisk den omvendte situation. Regner heller ikke med at nappe alle
tre koncerter, men da jeg bor i nordjylland (9800 Hjørring, 50 km. nord for
Ålborg) bliver det nok København der ryger i svinget, da det vil være den
dyreste for mig.

Jeg kan komme til Göteborg for 200 - 300 kr., mens turen til Hamburg, i en
bil med fire mennesker, kun koster 250 kr. Til København koster det, igen
med fire mennesker, omkring det dobbelte takket være broafgiften, og en
togbillet tur/retur koster 648 kr. for en voksen. Så København? Nope. Har
ikke råd til det, medmindre jeg vinder i Lotto.

Så jeg tror jeg napper Göteborg og Hamburg. De spillesteder er også både
større og bedre end f*ckin' "Valby Hallen". Hvem spiller i Forum den dag
siden de er tvunget til den stakkels badmintonhal? :)

Sporthalle i Hamburg og Scandinavium i Göteborg er langt federe! Men det
ærgrer mig lidt, at jeg ikke får lov at se dem på dansk jord. Det er så
forbandet kedeligt når de råber "Hello Germany" eller "Hows it going in
Sweden?" når man er dansker :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jakob Fromm Pedersen

Dato : 29-07-03 21:11

> [...]
for
> Ålborg) bliver det nok København der ryger i svinget, da det vil være den

Sjovt nok.... Jeg flytter til Ålborg på lørdag ;)

> [...]
> togbillet tur/retur koster 648 kr. for en voksen. Så København? Nope. Har
> ikke råd til det, medmindre jeg vinder i Lotto.

Her er det en stor fordel at have Wild-Card ( ½ pris på tog )

> Så jeg tror jeg napper Göteborg og Hamburg. De spillesteder er også både
> større og bedre end f*ckin' "Valby Hallen". Hvem spiller i Forum den dag
> siden de er tvunget til den stakkels badmintonhal? :)

Ville rigtig gerne til Göteborg, men ved ikke om jeg kender nogen der vil
med....

> [...]
> ærgrer mig lidt, at jeg ikke får lov at se dem på dansk jord. Det er så
> forbandet kedeligt når de råber "Hello Germany" eller "Hows it going in

Derfor var Roskilde SÅ meget federe, end alt andet liveCD med Maiden...

> --
> mvh
>
> Kent Kirkegaard Jensen

/Fromm

Fra : Kong Kent

Dato : 29-07-03 22:58

> Sjovt nok.... Jeg flytter til Ålborg på lørdag ;)

Tillykke!! Så bliver du vel et fast ansigt når der er metalkoncerter på
enten Skråen, Studenterhuset eller 1000Fryd ? :)

> Ville rigtig gerne til Göteborg, men ved ikke om jeg kender nogen der vil
> med....

Tror du "Kong Kent" er et spøgelse?! :)
Han er skam ganske virkelig, og du siger bare til, så finder vi ud af noget
mht. Göteborg koncerten, som meget belejligt ligger på en LØRDAG!!!! :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jakob Fromm Pedersen

Dato : 30-07-03 13:45

> Tillykke!! Så bliver du vel et fast ansigt når der er metalkoncerter på
> enten Skråen, Studenterhuset eller 1000Fryd ? :)

Jow deet ;)

> Tror du "Kong Kent" er et spøgelse?! :)
> Han er skam ganske virkelig, og du siger bare til, så finder vi ud af
noget
> mht. Göteborg koncerten, som meget belejligt ligger på en LØRDAG!!!! :)

Det er jo nemlig det den gør... Vi venter lige til vi ser hvad billetterne
koster, men det er vel omkring de 300-400 kr ?

> --
> mvh
>
> Kent Kirkegaard Jensen

/Fromm

Fra : Kong Kent

Dato : 30-07-03 14:36

> Det er jo nemlig det den gør... Vi venter lige til vi ser hvad billetterne
> koster, men det er vel omkring de 300-400 kr ?

Jepper. Vi ser tiden an, og jeg tror også at en billet kommer til at ligge
omkring de 300 kr., og med en færgebillet betyder det, at man kan varme op
med en lille håndfuld Tuborg Classic på vej over, så det tegner sig allerede
til at blive en mindeværdig aften i det svenske :)

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Jakob Fromm Pedersen

Dato : 29-07-03 21:16

< Snipa snap, en masse relevant Iron Maiden snak >

Glemte lige at sige.... Har fået Wildest Dreams Promoen... ( en halvdyr
affære til 15£, men hey det er jo mit band nr1 )

DAMN nice udgivelse, glæder mig til singlen og den nye b-side, samt de nye
remixes af Blood Brothers...

OT: Hvad var linket til Ålborg heavy festival ?? Skal helt klart med ;)

/Fromm

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 29-07-03 22:24

On Tue, 29 Jul 2003 22:15:31 +0200, "Jakob Fromm Pedersen"
<fromm@REMOVEironmaiden.dk> wrote:

> [...]
>remixes af Blood Brothers...
>
>OT: Hvad var linket til Ålborg heavy festival ?? Skal helt klart med ;)
Greetings

Du skal bare suse ind på www.nordicrockbooking.dk - der står alt hvad der er
værd at vide om festivalen.

Udover de navne der allerede står der, tyder noget på at Arch Enemy også skal
spille - ihvertfald er de angivet i Mnemics tourplan, den dag hvor de skal
optræde på festivalen.
Kig eventuelt på http://www.effigy-design.dk/mnemic/tour.html for yderligere
info.

--