problem med grafik kort
Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 28-07-03 20:23

Jeg har følgende hard ware

XP2000+ Amd CPU
Msi KT3 ultra 2 bunkort

512 MB ram

Og et Geforce 2 Ti grafik kort.

Jeg har det problem at den fryser utrolig tit når jeg spiller eller kørte
meget grafik

jeg køre med 44.03 driver fra Nvidia
jeg køre med den nyeste direct X
Nogen gode råd omkring hvad jeg skal gøre

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 28-07-03 20:30

B.Ingebrigtsen wrote:

> [...]
>
> jeg køre med 44.03 driver fra Nvidia
> jeg køre med den nyeste direct X
> Nogen gode råd omkring hvad jeg skal gøre

Kunne være et overophedningsproblem, eller måske en strømforsyning som
er presset.

Prøv og kør din maskine uden låg på, det skulle forbedre kølingen lidt
og check også og kortets blæser køre hele tiden (hvis ikke så smør eller
skift blæseren).

Fryser din maskine stadig så prøv gerne med en anden strømforsyning.

Mvh

Bruno

Fra : phg1

Dato : 28-07-03 22:14

"iddqdATworldonline.dk" skrev d. 28-07-03 20:30 dette indlæg :

> [...]

> Mvh
>
> Bruno
> prøv evt med en anden driver den du bruger er lige ny nok til et
gforce 2 kort jeg ville prøve 30.00 og op.

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-07-03 09:16

"B.Ingebrigtsen" wrote:

> [...]
>
> jeg køre med 44.03 driver fra Nvidia
> jeg køre med den nyeste direct X
> Nogen gode råd omkring hvad jeg skal gøre

Jeg har samme grafikkort og fået samme problem efter jeg i forgårs
opdaterede min maskine fra windowsupdate. I første omgang havde
jeg bibeholdt directx 8.1 og en grafikkortdriver jeg har brugt i
"evigheder", men da jeg fik problemer med den frøs opdaterede jeg
til directx 9.0b og har prøvet med både 44.03 fra nvidia og 44.04
fra creative. Senere har jeg opdaget at den ikke fryser andet end
grafikken, programmet kører videre "inde bagved".

Jeg har fulgt "din" tråd her og forsøgt med ekstra køling (har sat
den "bordblæser" der her i sommertiden leverer kølig luft til mig
til at blæse ind i den åbne maskine) og jeg har forsøgt med
nvidias 30.82 drivere, begge dele uden held.

Jeg håber du finder en løsning hurtigt (og "sladrer" herinde)

--
Hygge..
Thomas

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 31-07-03 15:46

> [...]
> til at blæse ind i den åbne maskine) og jeg har forsøgt med
> nvidias 30.82 drivere, begge dele uden held.

Jeg er ved at prøve forskellige driver, det med køling og med strømforsyning
har opgivet det er ikke det.

Jeg melder lige tilbage når jeg ved noget