Gæstebog med php/mysql ?
Fra : JN

Dato : 28-07-03 19:24

Hej NG

Jeg vil spørge om nogen her kender til noget godt script, hvor man kan lave
en gæstebog med bl.a.:

1) side-inddeling
2) mulighed for online at slette uønskede beskeder (vha. password etc.)

Jeg har adgang til cgi-bin, php, mysql.
Håber på hjælp.

mvh
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 19:26

http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/

Det er den jeg har på http://www.peet.dk./gbog/gbog.php

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-07-03 21:33

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev:

> http://www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/
>
> Det er den jeg har på http://www.peet.dk./gbog/gbog.php

Og hvis man slet ik gider så er der med garanti et "par stykker" på
www.hotscripts.com
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : JN

Dato : 28-07-03 19:36

Det ser ok ud.

Dog kunne jeg måske godt bruge en side-inddeling med tal i steder for
"Forrige" / "Næste".
Lidt a la http://www2.spejdernet.dk/generel/gaestebog.php?navn=petersimonsen
(forneden)

mvh
Jakob

Fra : Sean Pedersen

Dato : 28-07-03 23:16

> 1) side-inddeling
> 2) mulighed for online at slette uønskede beskeder (vha. password etc.)

Se evt. på http://www.webhosting.dk/guestbook.php (bruger den selv)

Kan jo selv lave password-beskyttelse på admin-siden.

/Sean