Hvilket TV-out?
Fra : Sid

Dato : 28-07-03 19:14

Hej NG!

Jeg har et MSI Ti-4400 i min computer, og har lige fået et Creative Ti-4400
til en anden computer jeg har.
Jeg bruger nogen gange min computer til at vise Divx på TVet, men MSI kortet
kan vise 800*600 og Creative kortet kan vise 1024*768.
Men er der så stor forskel mellem 800*600 og 1024*768 at det kan betale sig
at byttet rundt på kortene?
TVet er et 32", hvis det har noget at sige

Mvh Sid

Fra : M Larsen

Dato : 28-07-03 20:58

et tv kan kun klare 800x600

Fra : Aksel Spandet

Dato : 28-07-03 21:24

"M Larsen" <666@os.dk> skrev i en meddelelse
> et tv kan kun klare 800x600
Ja men det 1024x768 betyder, er at den blir vist i som fuld skærm på tv'et
selv om din almindelige skærm kører i 1024x768.

Så det eneste du får ud af det er at hvis du kører med en opløsning på
1024x768, blir den vist som fuldskærm med creative kortet hvor imod med msi
kortet vil skærmbilledet bevæge sig rundt...

Mvh
Aksel

Fra : fox

Dato : 28-07-03 22:42

"Aksel Spandet" <akselspandetFJERN-DETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
msi
> kortet vil skærmbilledet bevæge sig rundt...

Jeg har fået oplyst at der er nogen få tv der kan køre med 1024x768

Jacob

Fra : Sid

Dato : 31-07-03 13:18

Takker, så beholder jeg bare kortene som de sidder.

Mvh Sid