Er der nogen, der kan hjælpe???
Fra : Rikke Glaring

Dato : 28-07-03 12:10

Hej.

Jeg har før fundet hjælp her, så nu prøver jeg igen...

Det drejer sig om en sang, der var fremme en sommer for et år eller tre
siden. Sangen synges vist på spansk eller lign. og en af linjerne lyder a
la: "mæ mus das du". Desuden er der en solo, hvor verset fløjtes. Kan nogen
mon hjælpe mig med titel på sang og kunstner??? Jeg ved godt, der ikke er så
meget at gå efter, men håber alligevel, at nogen kan huske den...

På forhånd tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen
Rikke

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-07-03 12:14

Rikke Glaring wrote:
> [...]
> tre siden. Sangen synges vist på spansk eller lign. og en af linjerne
> lyder a la: "mæ mus das du". Desuden er der en solo, hvor verset

Mon det er Manu Chao - Me Gustas Tu?

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 28-07-03 13:10

> Mon det er Manu Chao - Me Gustas Tu?

Det tror jeg også det er.... Hørt i øvrigt lige en gut på Skive radio påstå
at Manu Chao er fransk....har jeg ikke ret i at han er spansk? Sangen er da
spansk....

/Morten

Fra : -V-

Dato : 28-07-03 13:25

Morten Bock Sørensen wrote:
> Det tror jeg også det er.... Hørt i øvrigt lige en gut på Skive radio
> påstå at Manu Chao er fransk....har jeg ikke ret i at han er spansk?
> Sangen er da spansk....

Han er vist lidt af det hele.
Fransk født af spanske forældre. Hvad det så gør ham, kan man så diskutere.

-V-

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 28-07-03 15:26

> Han er vist lidt af det hele.
> Fransk født af spanske forældre. Hvad det så gør ham, kan man så
diskutere.

Ohh..det er med dén på